نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۲۲

بازی Black Panther جهان باز خواهد بود؟

آگهی شغلی الکترونیک آرتز به جهان باز بودن بازی Black Panther اشاره دارد.

بازی Black Panther یکی از موردانتظارترین پروژه‌های درحال‌توسعه صنعت به حساب می‌آید که در آینده توسط شرکت الکترونیک آرتز عرضه خواهد شد. توسعه این بازی ابرقهرمانی به استودیو Cliffhanger Games سپرده شده که از یک تیم جدید مستقر در سیاتل تشکیل شده است و قصد دارد خود را با عرضه بازی پلنگ سیاه اثبات کند. حالا جدیدترین آگهی شغلی منتشر شده توسط EA نشان می‌دهد استودیو کلیف‌هنگر گیمز به‌دنبال طراح ارشد جهان سندباکس است تا به تیم توسعه بازی Black Panther اضافه شود.

در توضیحات این آگهی شغلی نشانه‌های قوی و غیرقابل‌انکاری مبنی‌بر جهان-باز بودن بازی به چشم می‌خورد که قرار است پایه اصلی گیم‌پلی باشد. آگهی شغلی مذکور اشاره می‌کند فرد متقاضی باید در طراحی و قرار دادن رویدادها، سیستم‌ها و گیم‌پلی در «دنیایی پویا و درحال‌تحول» مهارت داشته باشد و مکانیسم‌های متناسب با «جهانی غنی و سندباکس» را توسعه دهد. همچنین در بخش دیگر این توضیحات به «زنده بودن» جهان بازی اشاره شده است.

این جزئیات می‌توانند طرفداران مارول به‌خصوص پلنگ سیاه را به وجد آورند؛ به‌خصوص وقتی‌که بازی آینده امکان کشف زیبایی‌های گسترده واکاندا را به بازیکن بدهد. به‌نظر می‌رسد انتظارهای زیادی از این بازی وجود دارد و بازیکن‌ها امیدوار هستند کوین استفنز رهبری این پروژه را با موفقیت به اتمام رساند. استفنز در گذشته روی توسعه دو بازی تحسین‌شده Shadow of Mordor و Shadow of War کار کرده است که هر دو توانستند تجربه‌ی جهان-باز فوق‌العاده‌ای را همراه‌با داستانی از سری ارباب حلقه‌ها ارائه دهند.


منبع Insider-Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده