نویسنده: حسن اکرامی
// یکشنبه, ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۱

بازی Fallout 76 را رایگان تجربه کنید

بااعلام شرکت بتسدا بازیکن‌ها می‌توانند تا یک هفته از تجربه رایگان بازی Fallout 76 لذت ببرند.

بتسدا به‌مناسبت شروع سریال فال اوت اعلام کرد تجربه بازی Fallout 76 به مدت یک هفته برای تمام بازیکن‌ها رایگان خواهد بود. درحال‌حاضر این رویداد شروع شده است و تا ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ (۱۸ آوریل ۲۰۲۴) ادامه خواهد داشت. تجربه رایگان این بازی برای بازیکن‌های پلی استیشن، ایکس باکس و استیم در دسترس است.

شرکت بتسدا علاوه‌بر ارائه تجربه رایگان یک هفته‌ای، تخفیف‌هایی برای بازی Fallout 76 روی تمام پلتفرم‌ها در نظر گرفته است. بازیکن‌ها می‌توانند نسخه معمولی بازی را با تخفیف ۸۰ درصدی و نسخه دیلاکس را با تخفیف ۶۷ درصدی خریداری کنند. نسخه دیلاکس بازی شامل محتوای اضافی در قالب باندل High Stakes است و محتوای مختلفی ازجمله زره Civic Duty Power و موارد دیگر را در دسترس قرار می‌دهد.

بازی Fallout 76 امسال محتوای جدیدی دریافت می‌کند. طبق برنامه‌ای که بتسدا در دسامبر ۲۰۲۳ برای سال جاری اعلام کرد، بازیکن‌ها می‌توانند انتظار محتوای تازه ازجمله گسترش نقشه با اضافه شدن محیط جنگلی Shenandoah را داشته باشند. همچنین محتوای جدیدی به Atlantic City Expedition اضافه خواهد شد که یکی از آن‌ها ماموریتی با محوریت مبارزه با Jersey Devil است.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده