نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۲۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۰

منتظر ریمیک Persona 4 باشید

یکی از افشاگرهای سرشناس ادعا کرد که ریمیک پرسونا ۴ در راه است، اما طرفدارها به این زودی‌ها نباید منتظر انتشار جزئیات بیشتری باشند.

شرکت اتلوس همان رویکرد کپکام در بازسازی بازی‌های خاطره‌انگیز را در پیش گرفته است و می‌خواهد بازی‌های کلاسیک بیشتری را در اختیار مخاطبان امروزی قرار دهد. بنابراین نه‌تنها اکنون نسخه ریمستر Shin Megami Tensei 3 روانه بازار شده است، بلکه می‌توان به تجربه ریمیک Persona 3 پرداخت و ظاهرا ریمیک پرسونا ۴ نیز در راه است.

با اینکه توسعه ریمیک Persona 4 هنوز به تأیید شرکت‌های Atlus و SEGA نرسیده است، یکی از افشاگرهای خوش‌سابقه جزئیات جدیدی از این نسخه را فاش کرد. همان‌طور که Midori ادعا کرد، ریمیک پرسونا ۴ ساخته خواهد شد. این افشاگر سرشناس اعلام کرد که طرفدارها نباید به این زودی‌ها منتظر انتشار خبرهایی از این بازساری باشند.

ظاهرا نسخه‌های ریمیک بیشتری از مجموعه پرسونا در راه است؛ چراکه Midori پیش‌تر ادعا کرد که طرفدارها باید منتظر بازی Persona 2 Remaster نیز باشند؛ هرچند این‌بار جزئیات بیشتری از این پروژه به اشتراک گذاشته نشد. بازی Persona 3 Reload به‌عنوان جدیدترین محصول اتلوس درحال‌حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده