نویسنده: عرفان بدری
// شنبه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۰۲

ساخت قسمت پایانی بازی Final Fantasy 7 Remake به سرعت در حال انجام است

به‌تازگی اطلاعات جدیدی درباره توسعه قسمت پایانی سه‌گانه ریمیک فاینال فانتزی ۷ توسط اسکوئر انیکس منتشر شده است.

اخیرا اخبار خوشحال‌کننده‌ای برای طرفداران Final Fantasy 7 Remake منتشر شده‌اند. تتسویا نومورا، کارگردان سه‌گانه ریمیک فاینال فانتزی ۷ به‌تازگی اعلام کرده که نگارش داستان قسمت پایانی این مجموعه تکمیل شده است. اسکوئر انیکس Final Fantasy 7 Rebirth را در زمانی کوتاهی تولید کرد و حالا امیدوار است این سرعت و کارایی را در ساخت قسمت نهایی سه‌گانه حفظ کند.

این گفته‌های نومورا در کتاب Final Fantasy 7 Remake: Material Ultimania Plus منتشر شده‌اند که در آن علاوه‌بر جزئیاتی دررابطه با توسعه دو قسمت ابتدایی این ریمیک، به نکاتی درباره آینده سه‌گانه نیز اشاره شده است. براساس ترجمه بخشی از این کتاب که توسط یکی از کاربران شبکه اجتماعی ایکس به اشتراک گذاشته شده، نگارش فیلمنامه قسمت بعدی به پایان رسیده است و نومورا معتقد است ضبط صداگذاری بازی نیز به‌زودی آغاز خواهد شد.

یوشینوری کیتاسه، تهیه‌کننده بازی نیز ابراز امیدواری کرده است که توسعه قسمت پایانی ظرف مدت سه سال به اتمام برسد. این مدت زمان به اندازه زمانی است که صرف ساخت بازی Final Fantasy 7 Rebirth شد، تیم توسعه این بازی تا سال ۲۰۲۱ مشغول کار روی قسمت اول و دی‌ال‌سی آن بود و سپس در مدت زمان کمتر از سه سال قسمت دوم را توسعه داد. کیتاسه با اشاره به اینکه تیم توسعه قسمت پایانی همان تیم سازنده Rebirth است، پیش‌بینی می‌کند چرخه ساخت این قسمت نیز کوتاه باشد.

چهره بحت‌زده کاراکتر بازی Final Fantasy 7 Rebirth

نکته جالب دیگری که در کتاب آمده، این است که نومورا در حال کار روی مواردی از داستان است که توسط کیتاسه پیشنهاد شده‌اند و در نسخه اصلی Final Fantasy 7 وجود نداشتند. او معتقد است که این بخش در صورت اجرای درست، قطعا باعث خوشحالی طرفداران خواهد شد. از سال ۲۰۲۲ تأیید شده بود که توسعه قسمت پایانی ریمیک فاینال فانتزی 7 در حال انجام است. همچنین در اوایل سال جاری، اخباری مبنی بر پیشرفت در نگارش داستان این قسمت منتشر شدند.

نائوکی هاماگوچی، کارگردان این بازی پس از عرضه Final Fantasy 7 Rebirth اعلام کرد که قسمت بعدی شامل بخش‌هایی از بازی اصلی خواهد بود که در Rebirth حضور نداشتند، مانند راکت تاون و همچنین محتوای بیشتر که با محصولات مجموعه Compilation of Final Fantasy 7 مرتبط هستند. هاماگوچی همچنین گفته است که احتمالا نقشه قسمت بعدی بازسازی خواهد شد تا امکان سفر هوایی نیز در بازی وجود داشته باشد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده