// شنبه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۰

سازنده Immortals of Aveum در شرایط بحرانی است

ظاهرا استودیو Ascendant، سازنده بازی Immortals of Aveum شرایط بسیار سختی را پشت سر می‌گذارد. 

به‌نظر می‌رسد که استودیو Ascnedant با مانع بزرگ دیگری بر سر راه خود مواجه شده است. ظاهرا این استودیو که سال گذشته Immortals of Aveum را به‌عنوان اولین بازی خود روانه بازار کرد، بیشتر کارمندان خود را به مرخصی اجباری فرستاده است؛ بنابراین آن‌ها تا زمانی نامعلوم به مرخصی بدون حقوق رفته‌اند، اما روی کاغذ هنوز کارمند این استودیو هستند.

این موضوع توسط کریس مورنس در لینکدین اعلام شد که تقریبا یک سال مهندس ارشد Ascnedant بود و سپس به Phoenix Labs پیوست. او در این‌باره گفت: «استودیو Ascendant اکثر کارمندانش را به مرخصی اجباری فرستاده است. این از اخراج‌شدن هم بدتر است. به افرادی که آن‌جا کار می‌کنند، توجه کنید. کارمندان نباید به این شکل تحت فشار قرار بگیرند. مطمئن نیستم تعدادشان چند نفر است، اما حدس می‌زنم حدود ۳۰ نفر هستند.»

با اینکه این توسعه‌دهنده هنوز به‌طور رسمی چنین چیزی را اعلام نکرده است، نیکول کارپنتر ضمن تایید صحبت‌های مورنس در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «این با شنیده‌های من از سازنده Immortals of Aveum هم‌خوانی دارد که اکثر کارمندانش مرخص شده‌اند. نتوانستم تعدادش را بفهمم و Ascendant هم به سوالات متعدد جواب نداده است.»

استفاده از جادو در حمله و دفاع در بازی Immortals of Aveum

بازی Immortals of Aveum با وجود بودجه ۱۲۵ میلیون دلاری، چندان مورد استقبال منتقدان قرار نگرفت و در زمینه تجاری نیز بسیار ناامیدکننده ظاهر شد. برت رابینز، مدیرعامل اAscnedant دلیل این فروش کم را عرضه تعداد زیادی بازی بزرگ در سال ۲۰۲۳ عنوان کرد. کمی بعداز انتشار بازی هم ۴۵ درصد از کارمندان این سازنده اخراج شدند.

بازی Immortals of Aveum روی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر قابل تجربه است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده