نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۰

بازی Stellar Blade فضای زیادی از PS5 را اشغال نمی‌کند

حساب توئیتر پلی استیشن سایز از زمان پیش-دانلود و حجم بازی Stellar Blade در پلی استیشن 5 رونمایی کرد.

مدتی قبل استودیو Shift Up از پایان مراحل توسعه Stellar Blade خبر داد و اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که حساب توئیتر PlayStation Game Size از حجم و زمان پیش-دانلود بازی رونمایی کرده است. استلار بلید در تاریخ ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ (۱۹ آوریل ۲۰۲۴) قابل دانلود خواهد بود و کاربران پلی استیشن 5 را برای آماده‌سازی فضای مورد نیاز برای نصب به دردسر نمی‌اندازد؛ چراکه تنها ۳۰.۴۴۸ گیگابایت از فضای کنسول را اشغال می‌کند.

بازی Stellar Blade در تاریخ ۷ اردیبهشت (۲۶ آوریل) با قیمت ۷۰ دلار برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد و نسخه دیلاکس با قیمت ۸۰ دلار به فروش می‌رسد. در این بازی به‌عنوان ایو، یکی از اعضای جوخه هوابرد با نایتیباس می‌جنگید؛ هیولایی که به دستور یک نژاد ترکیبی از آلفا و الدر مأموریت دارد تا به پایگاه‌های بشریت حمله و انسان‌های باقی‌مانده را نابود کند. مدت زمان مورد نیاز برای تکمیل داستان اصلی بازی ۲۵ ساعت اعلام شده است.

بازیکن‌ها اکنون می‌توانند به تجربه دمو رایگان Stellar Blade بپردازند که شامل بخش‌های ابتدایی و حالت Boss Challenge می‌شود. پیشرفت گیمرها به نسخه اصلی منتقل خواهد شد؛ بنابراین نسخه دمو ارزش تجربه را خواهد داشت. معلوم نیست که شیفت آپ تا چه زمانی به پشتیبانی از استلار بلید ادامه می‌دهد؛ به‌خصوص که از همین حالا سراغ استخدام برای توسعه بازی اکشن نقش‌آفرینی جدیدی برای کنسول‌ها، کامپیوتر و موبایل رفته است.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده