// پنجشنبه, ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۱

الکترونیک آرتز از بازیکنان Apex Legends دلجویی می‌کند

پس از مشکلات مرتبط‌با اکانت‌ها، استودیو ریسپاون به تمامی بازیکنان Apex Legends هشت پک ایپکس رایگان اهدا کرده است.

استودیو ریسپاون برای جبران مشکلات اخیر بازی Apex Legends، به تمامی بازیکنان این اثر پک ایپکس رایگان اهدا کرده است. هفته گذشته این سازنده از طرفداران به‌خاطر ریست شدن اکانت‌ها و از بین رفتن پیش‌روی آنان بعد از مشکلات آپدیت اخیر عذرخواهی کرد. با اینکه استودیو روی بازگشت این پیش‌روی و محتوا کار خواهد کرد، اما درعین‌حال به بازیکنان پک ایپکس می‌دهد که حاوی موارد تزئینی یا پول برای بخش کرفتینگ بازی هستند.

ریسپاون گفت: «از شما افسانه‌ها به‌خاطر صبوریتان حین تلاش ما برای اطلاعات حذف‌شده و پروسه بازیابی آنها تشکر می‌کنیم. برای قدردانی از شما، به همه هشت پک ایپکس اهدا خواهیم کرد. تنها کافی است تا قبل‌از ساعت ۲۰:۳۰ روز ۵ اردیبهشت (۲۴ آوریل) به وقت ایران وارد اکانت خود شوید تا این پک‌ها را به‌دست آورید.»

این مشکلات در زمان دشواری برای استودیو سازنده و بازی شوتر آن رخ داده‌اند. ماه گذشته ریسپاون زیر نظر شرکت الکترونیک آرتز با تعدیل نیرو روبرو شد. چند روز بعد فینال آمریکای شمالی مسابقات Apex Legends پس از ارائه تقلب به رقیبان توسط هکری در میانه بازی با تاخیر مواجه شد.

ماه گذشته الکترونیک آرتز گفته بود بازیکنان ایپکس لجندز می‌توانند منتظر باشند تا بازی ورای جهان بتل رویال سنتی خود عمل کند؛ زیرا این شرکت قصد دارد بازیکنان بیشتری برای بازی محصول پنج سال پیش جذب کند.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده