// پنجشنبه, ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۰

بازی Destiny 3 در دست ساخت است؟

براساس شایعات، استودیو بانجی ساخت نسخه سوم مجموعه بازی Destiny را با اسم رمز Payback آغاز کرده است.

بازی Destiny 2 با نمایش محتوای جذاب بسته الحاقی The Final Shape و انتشار به‌روزرسانی Into the Light، توجه بازیکن‌های بسیاری را به خود جلب کرده است. کاربری پیش از رونمایی رسمی از کلاس Prismatic، اطلاعاتی از آن را در ماه فوریه در انجمن ردیت منتشر کرد. جالب اینکه این کاربر در همین پست ادعا کرده بود که نسخه سوم مجموعه بازی‌های دستینی با اسم رمز Payback در دست ساخت قرار دارد.

البته باید در نظر داشت که این کاربر به‌طور کامل از صحت این نظریه اطلاع ندارد، اما ادعا می‌کند که با در نظر داشتن روند داستان بازی یکی از تغییرات بزرگ در نسخه بعدی عدم وجود کلاس‌های مختلف است {قابلیت Blink به عنصر خاصی متکی نیست و کلاس Hunter توانست این قابلیت را از کلاس Warlock یاد بگیرد). این به شخصیت‌ها اجازه می‌دهد تا بتوانند از تمام قابلیت‌ها استفاده کنند.

این کاربر ادعا کرد که اطلاعات یادشده را از «تعدادی از کارمندان پیشین استودیو Bungie» دریافت کرده است و باتوجه‌به اینکه آن‌ها در استودیو مشغول به کار نیستند، ممکن است که «اطلاعات آن‌‌ها به‌روز نباشد.» اسم رمز بازی باعث شد تا بسیاری از طرفداران شکست Vanguard علیه The Witness در محتوای The Final Shape یا سه قسمت بعدی بسته‌ الحاقی بازی را نتیجه‌گیری کنند.

مقابله با دشمنان در بسته الحاقی The Final Shape بازی Destiny 2

این کاربر در جدیدترین بیانیه‌ی خود اعلام کرد که هیچ اطلاعاتی از قسمت‌های بعدی بسته الحاقی ندارد، اما تأکید کرد که اسم رمز یادشده «هیچ ارتباطی با رویدادهای داستانی دستینی ندارد و درعوض نشان‌دهنده ساخت اثری است که مورد علاقه همه باشد تا کارکنان استودیو بانجی بتوانند جبران مافات کنند.» هنوز مشخص نیست که آیتم‌های نسخه دوم به Destiny 3 منتقل خواهند شد یا خیر.

باید در نظر داشت که نمی‌‌توان به صحت اخبار و شایعات یادشده اطمینان داشت؛ چراکه استودیو بانجی پیش‌تر اعلام کرده بود که علاقه‌ای به ساخت نسخه سوم دستینی ندارد. بسته الحاقی The Final Shape بازی دستینی ۲ در تاریخ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ (۴ ژوئن ۲۰۲۴) دردسترس طرفداران قرار خواهد گرفت.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده