نویسنده: حسن اکرامی
// پنجشنبه, ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۰

تریلر Destiny 2 به نمایش ویژگی‌های زیرکلاس تازه می‌پردازد

بانجی در جدیدترین تریلر بسته الحاقی The Final Shape بازی Destiny 2 به نمایش ویژگی‌های زیرکلاس Prismatic می‌پردازد.

شرکت بانجی در جدیدترین پیش‌نمایش Destiny 2 به ارائه جزئیاتی تازه‌ از بسته الحاقی آینده بازی به نام The Final Shape پرداخته است که بیشتر روی نمایش ویژگی‌های زیرکلاس جدید Prismatic تمرکز دارند. این زیرکلاس برخلاف موارد موجود که روی یک عنصر متکی هستند، می‌تواند ویژگی‌های زیرکلاس‌های روشنایی و تاریکی را با یکدیگر ترکیب کند. بازیکن‌ها در این زیرکلاس می‌توانند انواع قابلیت‌ها را با یکدیگر تطبیق دهند و از ترکیب آن‌ها در نبردها بهره ببرند. برای مثال امکان فعال‌سازی Needlestorm و استفاده از Phoenix Dive برای بازیابی سلامتی وجود خواهد داشت.

زیرکلاس Prismatic به بازیکن امکان می‌دهد که سه مزیت فعال Radiant ،Amplified و Devour را در اختیار داشته باشد. همچنین در تریلر تازه می‌توانیم گونه‌های جدید دشمنان که به The Witness پاسخ می‌دهند و مناطقی را که بازیکن در ماجراجویی The Traveler در آن‌ها کاوش می‌کند، مشاهده کنیم. علاوه‌براین در بخش سینمایی این تریلر ورود Zavala به پورتال ایجادشده توسط The Witness و شلیک دراماتیک Cayde را می‌بینیم.

بسته الحاقی The Final Shape بازی Destiny 2 در تاریخ ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ (۴ ژوئن ۲۰۲۴) روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود. این بسته الحاقی زیرکلاس‌های جدید مبتنی‌بر روشنایی ازجمله Storm's Edge ،Twilight Arsenal و Song of Flame را به بازی اضافه می‌کند.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده