نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۵

تریلر Mortal Kombat 1 فیتالیتی بی‌رحمانه ارمک را نشان می‌دهد

استودیو ندررلم با پخش تریلر گیم‌پلی جدیدی از زمان راه‌یابی کاراکتر ارمک به بازی مبارزه‌ای Mortal Kombat 1 رونمایی کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو NetherRealm با پخش تریلر جدیدی از زمان انتشار کاراکتر ارمک پرده برداشت. بازیکن‌ها از تاریخ ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۲۳ آوریل ۲۰۲۴) می‌توانند به تجربه این مبارز بپردازند؛ درحالی‌که این کاراکتر از تاریخ ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ (۱۶ آوریل ۲۰۲۴) دردسترس دارندکان Kombat Pack قرار می‌گیرد.

ارمک به‌طرز ماهرانه توانایی حرکت اجسام از راه دور و استفاده از ارواح را در نبردها ترکیب می‌کند. این مبارز می‌تواند از ارواح برای گیر انداختن مؤثر دشمنان استفاده کند تا آن‌ها را در معوض کمبوها و ضربات غافل‌گیرکننده قرار دهد. ارمک پس از اشباع بدنش از ارواح قادر به استفاده از توانایی‌های قوی‌تری نظیر «روح اهریمنی» خواهد بود.

ارمک در زمان اجرای فیتالیتی دشمنان را حین چرخاندن به‌شکلی هدفمند تشریح می‌کند. کاراکتر ماوادو که اولین‌بار در بازی Mortal Kombat: Deadly Alliance معرفی شد، مبارز کامئو بعدی مورتال کامبت ۱ خواهد بود که در ماه مه ۲۰۲۴ از راه می‌رسد. این مبارز با قلاب‌های نمادین بازمی‌گردند و با استفاده از یک تله دشمنان را گیج می‌کند.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Mortal Kombat 1 در پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قابل تجربه است. مدتی قبل اد بون تأیید کرد که بسته الحاقی داستانی مورتال کامبت ۱ در دست ساخت است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده