نویسنده: حسن اکرامی
// چهار شنبه, ۲۲ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۴۵

بازی Star Wars Outlaws دو بسته الحاقی خواهد داشت

اطلاعات صفحه فروش Star Wars Outlaws نشان می‌دهند سیزن پس این بازی شامل دو بسته الحاقی خواهد بود.

بازی Star Wars Outlaws جدیدترین محصول شرکت یوبیسافت و استودیو Massive Entertainment است که پیش‌فروش آن به‌تازگی آغاز شد و در تاریخ ۹ شهریور ۱۴۰۳ (۳۰ اوت ۲۰۲۴) روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد. این بازی از مقیاس گسترده‌ای برای ارائه تجربه‌ای اکشن ماجراجویی برخوردار است و بازیکن‌ها می‌توانند با تصمیم‌های خود منتظر عواقب جالبی در داستان باشند.

باتوجه‌به فروشگاه یوبیسافت، خریداران نسخه Gold یا Ultimate می‌توانند سه روز زودتر تجربه بازی را شروع کنند و به سیزن پس بازی دسترسی داشته باشند. سیزن پس بازی شامل دو بسته الحاقی خواهد بود که پس از انتشار بازی دردسترس خریداران قرار می‌گیرد و شامل مأموریت‌ها، مناطق و داستان‌هایی کاملا جدید است. علاوه‌براین تیم سازنده برای خریداران سیزن پس یک مأموریت انحصاری به نام Jabba's Gambit را در زمان عرضه تدارک دیده است و بسته Kessel Runner شامل انواع آیتم شخصی‌سازی برای کی و نیکس را به آن‌ها پاداش می‌دهد.

مأموریت Jabba’s Gambit احتمالا ارتباط زیادی با Jabba the Hutt خواهد داشت، اما هنوز مشخص نیست که چگونه می‌تواند بر یاغی‌گری و دزدی‌های شخصیت اصلی در منطقه The Outer Rim تأثیر بگذارد. مراسم Ubisoft Forward برای برگزاری در تاریخ ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ (۱۰ ژوئن ۲۰۲۴) برنامه‌ریزی شده است و احتمالا در آن زمان جزئیات بیشتری از بازی اکشن ماجراجویی Star Wars Outlaws استودیو مسیو اینترتینمنت به اشتراک گذاشته خواهد شد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده