// سه شنبه, ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۵

سازنده Iron Man به ساخت بازی جدید بتلفیلد کمک می‌کند

استودیو سازنده بازی Iron Man پس از تعطیل شدن Ridgeline Games توسط الکترونیک آرتز، به تیم توسعه نسخه بعدی بتلفیلد اضافه شد.

استودیو Motive که در حال توسعه بازی‌ای براساس شخصیت آیرون من است، در توسعه بازی بعدی سری بتلفیلد به DICE کمک خواهد کرد. البته این موضوع به معنای مختل شدن روند ساخت بازی مرد آهنی نیست؛ چراکه پتریک کلاوز، مدیرعامل موتیو ادعا کرد که توسعه بازی Iron Man برای این استودیو در اولویت قرار دارد و ساخت این بازی به‌تازگی از مرحله مهمی عبور کرده است.

کلاوز اعلام کرد که «گروهی» از سازندگان موتیو به استودیو‌های دایس، Criterion و Ripple Effect پیوسته‌اند تا بتوانند تجربه‌ای خارق‌العاده از بتلفیلد را ارائه دهند. اضافه شدن اعضای موتیو به تیم توسعه‌دهنده نسخه بعدی بتلفیلد با فاصله زمانی کمی از بسته‌ شدن Ridgeline Games توسط الکترونیک آرتز اتفاق افتاد. فیلیپ دوشارم رومن و کامپوز-اوریولا، از سازندگان اصلی ریمیک بازی Dead Space در میان اعضای استودیو موتیو در حال تشکیل دادن یک تیم برای ساخت «آینده بتلفیلد» در بخش تک‌نفره و چند‌نفره هستند.

او در ادامه ادعا کرد که روند توسعه بازی Iron Man در سال ۲۰۲۴ به‌خوبی پیش رفت و همزمان با «ایجاد پایه‌ای تنومند برای ادامه مسیر ساخت» به «مرحله مهمی» دست یافت. کلاوز در این راستا اظهار داشت که: «بازی آیرون من اولویت مهمی برای موتیو دارد و من به کار و دست‌آورد‌های استودیو افتخار می‌کنم.»

پوستر بازی Battlefield 2042

در اخباری دیگر بایرن بید، مدیرعامل مجموعه بتلفیلد اعلام کرد که فصل هفتم Battlefield 2042 آخرین فصل بازی خواهد بود. استودیو دایس به پشتیبانی از این اثر به‌صورت رویدادها و چالش‌های مختلف، حالت‌های بازی و به‌روزرسانی‌های کوچک‌تر ادامه خواهد داد، اما روند عرضه «فصل‌های رسمی آن» به پایان رسیده است.

او در ادامه افزود: «ما متوجه ناامیدکننده بودن این خبر هستیم، اما به‌دلیل هدف آتی خود مجبور به گرفتن چنین تصمیمی شده‌ایم. زمان متمرکز کردن توجه و منابع استودیو روی آینده سری بازی بتلفیلد فرا رسیده است.»

بازی Battlefield 2042 در زمان عرضه در نوامبر سال ۲۰۲۱ شرایط نامطلوبی داشت، اما با این وجود توانست به رتبه پنجم در فهرست پرفروش‌ترین آثار آمریکا دست یابد. شرکت الکترونیک آرتز دلیل اصلی وضعیت بد بتلفیلد ۲۰۴۲ را کار کردن از راه دور (در زمان شیوع کووید-۱۹) خواند.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده