نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۱۴

فعلا خبری از ساخت بازی Ori 3 نیست

استودیو Moon اعلام کرد درحال‌حاضر روی ساخت No Rest for the Wicked تمرکز داشته و برای توسعه قسمت سوم مجموعه Ori برنامه‌ای ندارد.

درحالی‌که طرفداران سری Ori احتمالا برای تجربه بازی بعدی آن هیجان‌زده هستند، به‌نظر می‌رسد استودیو Moon کار خود را با این مجموعه مترویدوانیایی به پایان رسانده است و دلیل خوبی برای چرخش به سمت تجربه‌ای جدید در قالب بازی اکشن و نقش‌آفرینی No Rest for the Wicked دارد. در واقع تیم سازنده احساس می‌کند داستان سری اوری در قالب دو نسخه کامل شده است.

گنادی کورول، یکی از بنیان‌گذاران استودیو مون در گفتگو با مجله گیم اینفورمر خاطرنشان کرد تیم سازنده از نحوه تمام کردن داستان سری در بازی Ori and the Will of the Wisps بسیار راضی است. کورول دراین‌باره افزود: «Ori هم‌اکنون یک روایت تکمیل‌شده است و اگر هردو نسخه را تجربه کنید، داستانی کامل را خواهید دید؛ بنابراین به‌نظر می‌رسد تنها راهی که می‌توانیم سراغ Ori 3 برویم این است که داستان و تجربه‌ بیشتری برای ارائه داشته باشیم.»

والپیپر بازی No Rest For The Wicked

بااین‌حال توماس مالر، مدیرعامل و کارگردان خلاق استودیو مون اعلام کرد از قبل عنوانی برای بازی سوم اوری به ذهنش سپرده است. علاوه‌براین مالر تایید کرد چند ایده برای ادامه سری در ذهن دارد اما استودیو مون درحال‌حاضر تمام انرژی و تمرکز خود را روی توسعه No Rest for the Wicked قرار داده است.

باتوجه‌به اینکه بازی No Rest for the Wicked در تاریخ ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ (۱۸ آوریل ۲۰۲۴) به‌صورتی دسترسی زودهنگام روی استیم عرضه می‌شود، جای تعجبی ندارد که استودیو مون تمام تمرکز خود را روی توسعه هرچه بهتر آن گذاشته باشد. این بازی در آینده علاوه‌بر کامپیوتر روی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده