نویسنده: حسن اکرامی
// سه شنبه, ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۳۸

محتوای فصلی بازی Battlefield 2042 به پایان می‌رسد

شرکت الکترونیک آرتز تایید کرد محتوای فصلی بازی Battlefield 2042 در فصل هفتم به اتمام خواهد رسید.

بایرون بیدی، مدیرکل مجموعه بتلفیلد در شرکت الکترونیک آرتز اخیرا در یک پست بلاگ درباره این مجموعه صحبت کرد و جزئیاتی از آینده آن را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. این مدیرعامل در بیانیه خود تایید کرد فصل هفتم، آخرین مجموعه از محتوای الحاقی بازی Battlefield 2042 را به‌همراه دارد و پس از آن فصل جدیدی برنامه‌ریزی نشده است.

بیدی در‌این‌باره افزود: «درحالی‌که ما از توسعه فصل‌های پس‌از‌عرضه برای بازیکن‌های Battlefield 2042 لذت برده‌ایم و به آن افتخار می‌کنیم، اکنون لازم است که قدم جدیدی رو به آینده برداریم. این بدان معنا است که فصل هفتم آخرین مجموعه از محتوای اضافی بتلفیلد ۲۰۴۲ را به‌همراه خواهد داشت.»

اسپیشالیست‌های فصل اول بازی Battlefield 2042

بااینکه فصل هفتم در ماه مارس عرضه می‌شود و آخرین فصل بازی Battlefield 2042 خواهد بود، اما بیدی خاطرنشان کرد تیم توسعه همچنان به پشتیبانی از بازی و انتشار به‌روزرسانی‌ها ادامه خواهد داد:

«پس از پایان فصل هفتم، ما به پشتیبانی از بازی با ارائه انواع چالش‌ها، رویدادها، حالت‌های جدید و ارتقای کیفیت بازی ادامه خواهیم داد. بااین‌وجود عرضه فصل‌های جدید در برنامه آینده جایی ندارند. ما می‌دانیم که این خبر احتمالا ناامیدکننده خواهد بود. با‌این‌وجود ما به کارهای ضروری برای آینده سری فکر کرده‌ایم و دریافتیم که وقت آن رسیده تا منابع و تمرکز خود را به آنچه که در راه است، اختصاص دهیم.»

شرکت EA درکنار خبر اتمام فصل‌های Battlefield 2042 اعلام کرد استودیو Motive، سازنده ریمیک Dead Space و بازی Star Wars: Squadron به تیم‌های سازنده سری بتلفیلد ملحق شده است.


منبع Insider-Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده