نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۵

حساب ۲۷ هزار کاربر متقلب کالاف دیوتی مسدود شد

شرکت اکتیویژن اعلام کرد که حساب ۲۷ هزار کاربر متقلب Call of Duty را مسدود کرده است.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت Activision حساب ۲۷ هزار کاربر متقلب Call of Duty را مسدود کرده است. اکتیویژن گفت که سیستم‌های شناسایی بهبودیافته و به‌روزرسانی‌های امنیتی تازه به جست‌وجو و یافتن بازیکن‌های متقلب کمک می‌کنند و طرفدارها باید منتظر موج‌های جدیدی از مسدودی حساب‌های کالاف دیوتی باشند.

این اتفاق پس از شروع فصل سوم Call of Duty: Modern Warfare 3 و Warzone و همزمان با دسترسی به نسخه آزمایشی رایگان بخش چندنفره در بازه زمانی ۱۶ تا ۲۰ فروردین (۴ تا ۸ آوریل) رخ داد. اکتیویژن در بیانیه جدیدی اظهار داشت: «تیم Ricochet بیش از ۲۷ هزار حساب را در آخرهفته به‌وسیله یک‌سری سیستم‌های تشخیص ارتقایافته شناسایی و مسدود کرد. این تیم با به‌روزرسانی‌های امنیتی تازه انتظار مسدودی حساب‌های بیشتری را در آینده دارد.»

فصل سوم مدرن وارفر ۳ و وارزون شامل ۶ نقشه مولتی‌پلیر 6v6 می‌شود که چهار مورد از آن‌ها در روز عرضه دردسترس قرار گرفتند و دو مورد بعدی اواسط فصل اضافه خواهند شد. فصل سوم Warzone نقشه محبوب Rebirth Island را به بازی بازگرداند و حالت Resurgence را در اختیار گیمرها قرار داد؛ حالتی که بازیکن‌ها تا زمان حیات یکی از هم‌تیمی‌ها می‌توانند به جریان بازی برگردند. بخش زامبی نیز محتوای جدیدی نظیر مأموریت‌های داستانی را اضافه کرد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده