نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۲۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۵

تریلر Rise of the Ronin واکنش مثبت منتقدها را نشان می‌دهد

شرکت سونی تریلر نمرات بازی Rise of the Ronin استودیو تیم نینجا را با طرفدارها به اشتراک گذاشت.

بازی Rise of the Ronin استودیو Team Ninja در تاریخ ۳ فروردین (۲۲ مارس) دردسترس کارران پلی استیشن 5 قرار گرفت و با واکنش‌های خوبی از سوی منتقدها مواجه شد. اکنون در میان جدیدترین اخبار بازی مطلع شدیم که شرکت سونی تریلر نمرات این بازی اکشن نقش‌آفرینی جهان-باز را با طرفدارها به اشتراک گذاشته است.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Rise of the Ronin به‌عنوان نخستین بازی جهان-باز استودیو تیم نینجا در اواخر قرن ۱۹ ژاپن جریان دارد و جنگ بوشین در سال‌های پایانی دوره ادو را به تصویر می‌کشد. بازیکن‌ها در این بازی کنترل یک رونین را در دست می‌گیرند که باید به‌همراه Blade Twin خود رئیس متیو سی. پری را به قتل برساند؛ درحالی‌که در میان درگیری نیروهای حاکم شوگون‌سالاری توکوگاوا و جناح شورشی ناراضی از نفوذ روبه رشد غرب در کشور ژاپن گرفتار شده است.

بازی رایز آو رونین مبارزاتی شبیه مجموعه بازی‌های Nioh دارد و سلاح‌های متعدد و سبک‌های مبارزاتی متفاوتی را در اختیار می‌گذارد. این بازی دارای بخش ساخت و شخصی‌سازی شخصیت است و سه درجه سختی Dawn (آسان)، Dusk (عادی) و Twilight (دشوار) را دردسترس بازیکن‌ها قرار می‌دهد. بازی Rise of the Ronin فاقد بخش PvP است، اما می‌توان برای تکمیل مأموریت‌های داستانی اصلی به‌شکل آنلاین به سه بازیکن دیگر ملحق شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده