نویسنده: حسن اکرامی
// دوشنبه, ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۲۲

به‌روزرسانی جدید و بزرگ بازی Stardew Valley در راه کنسول‌ها و موبایل است

سازنده Stardew Valley به‌روزرسانی ۱.۶ بازی را در سریع‌ترین زمان ممکن روی موبایل و کنسول‌ها عرضه خواهد کرد.

به‌روزرسانی ۱.۶ اخیرا برای بازیکن‌های کامپیوتر Stardew Valley در دست قرار گرفت و محتوایی فراترازانتظار برای یک بازی هشت ساله را به همراه آورد. این به‌روزرسانی پشتیبانی از بخش چندنفره تا هشت بازیکن، فستیوال‌ها و محتوای پس‌از‌پایان زیادی را به بازی اضافه کرد و به‌همین‌خاطر شاهد افزایش چشمگیر آمار بازیکن‌های بازی روی استیم بودیم. حال بازیکن‌های Stardew Valley روی پلتفرم‌های دیگر منتظر دریافت این به‌روزرسانی هستند و تمایل دارند درباره تاریخ عرضه آن جزئیاتی به‌دست آورند.

در‌همین‌راستا اخیرا اریک بارون، خالق Stardew Valley در حساب توییتر خود خاطرنشان کرد توسعه به‌روزرسانی ۱.۶ برای موبایل و کنسول‌ها در حال کامل شدن است و در سریع‌ترین زمان ممکن به‌دست بازیکن‌ها خواهد رسید. بااین‌وجود بارون زمان دقیقی برای انتشار این به‌روزرسانی مهم ارائه نکرد: «من تاریخ انتشار خاصی برای اعلام ندارم و اگر مطلب مهمی باشد، آن را با شما به اشتراک می‌گذارم. از صبر و حمایت شما قدردانی می‌کنم.»

بارون در سال گذشته اعلام کرد توسعه بازی بعدی خود به‌نام Haunted Chocolatier را متوقف کرده است تا تمرکز بیشتری روی توسعه به‌روزرسانی ۱.۶ بازی Stardew Valley داشته باشد. درنهایت توسعه بازی آینده پس‌از عرضه به‌روزرسانی جدید Stardew Valley روی تمام پلتفرم‌ها دوباره آغاز خواهد شد.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده