نویسنده: عرفان بدری
// یکشنبه, ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۵۵

تروی بیکر صداپیشه جیسون در GTA 6 نیست

تروی بیکر با تکذیب شایعات اخیر گفت که وظیفه صداپیشگی جیسون در GTA 6 را برعهده ندارد.

یکی از اولین کارهایی که طرفداران با پخش اولین تریلر بازی Grand Theft Auto 6 انجام دادند، تلاش برای شناسایی صداپیشگان شخصیت‌های اصلی بود. با اینکه خیلی زود تقریبا مشخص شد که چه کسی صداپیشگی شخصیت لوسیا را برعهده دارد، اینکه چه کسی صداپیشه جیسون است، همچنان یک راز باقی ماند. البته بسیاری از طرفداران گمان می‌کنند که تروی بیکر صداپیشه جیسون در GTA 6 است.

تروی بیکر، صداپیشه شخصیت جوئل در بازی The Last of Us، در مصاحبه جدیدی به شایعات مبنی‌بر صداپیشگی جیسون در GTA 6 پایان داد. در تریلر پربازدید این بازی که در ماه دسامبر ۲۰۲۳ پخش شد، جیسون تنها یک کلمه به زبان آورد و تشخیص صدای او تقریبا غیرممکن است. بااین‌حال حدس و گمان‌های زیادی در بین طرفداران شکل گرفت که تروی بیکر صداپیشه جیسون در GTA 6 است.

تروی بیکر در این مصاحبه گفت: «او فقط یک کلمه می‌گوید: Trust! مردم صرفا فکر می‌کنند و ناآگاهانه تصوراتی دارند. من می‌خواهم از آن صداپیشه برای کارش قدردانی کنم؛ چون مطمئن هستم کار او فوق‌العاده خواهد بود.»

در ادامه بیکر در مورد حجم بالای کاری صحبت کرد که بازیگری برای راک‌استار گیمز به‌همراه دارد. بر کسی پوشیده نیست که بازی‌های مانند جی‌تی‌ای دارای فیلم‌نامه‌های عظیمی هستند که ماه‌ها و حتی شاید سال‌ها، انجام کار آن‌ها طول می‌کشد. بنابراین به‌دست‌آوردن نقش یک شخصیت اصلی در بازی Grand Theft Auto، یک اتفاق بسیار مهم و قابل‌توجه است.

در این مصاحبه زمانی‌که بیکر کلمه‌ی Trust را به زبان آورد، آن را با فرکانس صدای بالاتر گفت که مقایسه مستقیم آن را با تریلر GTA 6 و صحنه‌ای که جیسون همین کلمه را می‌گوید، غیرممکن می‌سازد. شاید طرفداران پرو‌پاقرص بتوانند با پایین‌آوردن فرکانس صدای بیکر در مصاحبه، آن را با صدای جیسون در تریلر مقایسه کنند تا صحت گفته‌های تروی بیکر را بسنجند.


منبع Insider Gaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده