نویسنده: عرفان بدری
// شنبه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۹

بازی های Call of Duty احتمالا به‌زودی به گیم پس می‌آیند

به‌نظر می‌رسد که شرکت مایکروسافت بالاخره قصد دارد تا بازی‌های قدیمی مجموعه Call of Duty را به سرویس گیم پس اضافه کند.

ورود مجموعه بازی‌های Call of Duty به سرویس گیم پس یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های توافق مایکروسافت برای خرید اکتیویژن بلیزارد بود. برای مصرف‌کنندگان این به معنای دسترسی فوری به بیش از بیست بازی از این مجموعه محبوب ازطریق یک اشتراک ماهانه است.

با اینکه انتظار می‌رود جدیدترین بازی Call of Duty که در سال ۲۰۲۴ منتشر خواهد شد، از زمان عرضه در گیم پس در دسترس باشد، مایکروسافت هنوز بازی‌های قدیمی‌تر این مجموعه را به گیم پس اضافه نکرده است. اکنون براساس گفته‌های یک افشاگر، به‌نظر می‌رسد انتظار برای این بازی‌ها به‌زودی به پایان می‌رسد و احتمالا در ماه ژوئن شاهد اعلام رسمی اضافه شدن آن‌ها خواهیم بود.

براساس گزارش اینسایدر گیمینگ، بازی بعدی Call of Duty در رویداد بعدی ایکس باکس معرفی خواهد شد. منابع خبری دیگری نیز تأیید کرده‌اند که این رویداد در تاریخ ۹ ژوئن (۲۰ خرداد) برگزار خواهد شد و در آن، تاریخ انتشار بازی‌هایی مانند Indiana Jones and the Great Circle اعلام می‌شود. بااین‌حال طبق گفته اینسایدر گیمینگ، مایکروسافت در این رویداد اعلامیه‌ای در رابطه با بازی‌های قدیمی‌تر Call of Duty نیز خواهد داشت.

از آنجایی‌که عرضه‌های ناگهانی اخیرا به رویه‌ای رایج برای این غول بازی‌سازی تبدیل شده است، این اعلامیه می‌تواند با اضافه شدن فوری این بازی‌ها به سرویس گیم پس همراه باشد. تقریبا ۶ ماه از اضافه شدن اکتیویژن بلیزارد به مایکروسافت می‌گذرد. بنابراین عجیب نخواهد بود که اگر کارهای آماده‌سازی و اضافه کردن این مجموعه به گیم‌ پس تقریبا به پایان رسیده باشد. بازی Diablo 4 نیز به‌تازگی به گیم پس اضافه شده است.

اگرچه منابع جزئیات بیشتری فاش نکردند، اما افشاگری‌های گذشته به جریان داشتن بازی Call of Duty 2024 در دوران جنگ خلیج فارس اشاره کرده‌اند. در این نسخه بالاخره شاهد بازگشت استودیو تری‌آرک با یک بازی کاملا جدید پس از سال ۲۰۲۰ خواهیم بود.


منبع Tech4Gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده