نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۲۵

بازی Sea of Thieves برای افزایش کاربران آماده می‌شود

شرکت Rare در حال بررسی بازگرداندن یک ویژگی‌ محبوب به بازی Sea of Thieves است.

باتوجه‌به اینکه بازی Sea of Thieves یک تجربه چندنفره به‌حساب می‌آید، شرکت Rare خود را برای استقبال از بازیکن‌های جدید پس از عرضه نسخه پلی استیشن 5 آماده می‌کند و درهمین‌راستا برنامه دارد تا یک ویژگی محبوب را به بازی برگرداند. سازندگان سی آو تیوز قبل از عرضه بازی روی کنسول PS5 در بخش سؤالات متداول به سؤال‌های مختلفی پاسخ دادند و مشخص شد که آن‌ها می‌خواهند دوباره ظرفیت سرورها را به ۶-کشتی افزایش دهند.

درحال‌حاضر سرورهای Sea of Thieves می‌توانند میزبان پنج-کشتی باشند. شرکت Rare در گذشته سعی کرد که سرورهای ۶-کشتی را به بازی اضافه کند، اما درنهایت این تغییر انجام نشد. بااین‌حال افزایش ظرفیت سرورها تاکنون توسط بازیکن‌های بسیاری درخواست شده است. سازنده Sea of Thieves در این‌باره گفت: «تیم توسعه به‌دنبال راهی برای بازگرداندن سرورهای دربرگیرنده ۶-کشتی است. اطلاعات دقیق‌تر را با بازیکن‌ها به اشتراک می‌گذاریم.»

استودیو ریر قبلا تایید کرد که بازی Sea of Thieves روی تمام پلتفرم‌ها از کراس-پلی پشتیبانی می‌کند و بازیکن‌های پلی استیشن 5 می‌توانند این قابلیت را درصورت نیاز غیرفعال کنند و در سرورهای اختصاصی پلی استیشن به تجربه بازی بپردازند. علاوه‌براین Rare اعلام کرد که بازی سی آو تیوز روی پلی استیشن پورتال قابل تجربه خواهد بود، اما درحال‌حاضر برنامه‌ای برای اضافه‌کردن پشتیبانی از هدست واقعیت مجازی پلی استیشن وی‌آر ۲ وجود ندارد.

بازی Sea of Thieves در تاریخ ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۳۰ آوریل ۲۰۲۴) روی پلی استیشن 5 عرضه می‌شود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده