نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۰

گیم پس با افزایش قابل‌توجه کاربران مواجه می‌شود؟

یکی از تحلیگران سرشناس اعتقاد دارد که تعداد کاربران سرویس گیم پس طی یک دهه آینده رشد چشم‌گیری خواهد داشت.

شاید در ابتدا برای بسیاری از کاربران و گیمرها وجود یک سرویس اشتراکی که بتواند محبوبیت زیادی به‌دست آورد و به‌تنهایی به عامل اصلی سوددهی مایرکوسافت بدل شود، یک شوخی تلقی می‌شد، اما ردموندی‌ها هفت سال پیش گیم پس را معرفی و ارائه کردند که امروزه یک برگ برنده و عامل موفقیت این شرکت به‌حساب می‌آید.

اگر زومجی و اخبار مربوط‌به صنعت بازی‌های ویدیوی را دنبال کرده باشید، احتمالا در جریان هستید که سرویس گیم پس با دریافت حق اشتراک ماهانه ۱۰۰ها بازی انحصاری و همینطور مستقل را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

مایکل پچر پیش‌بینی می‌کند که تعداد کاربران گیم پس ظرف ۱۰ سال آینده افزایش ۶ برابری را تجربه می‌کند

حال در جدیدترین اخبار بازی، مایکل پچر، یکی از تحلیلگران صنعت بازی‌های ویدیویی، در گزارشی در رابطه با آینده سرویس گیم پس پیش‌بینی‌های جالبی کرده است. در همین رابطه پچر در حساب توئیتر خود تخمین زده است که طی ۱۰ سال آینده تعداد کاربران Game Pass به ۲۰۰ میلیون خواهد رسید. این در حالی است که تعداد کاربران این سرویس حدود ۳۴ میلیون اعلام شده است.

با اینکه این تخمین بسیار بلندپروازانه به‌نظر می‌رسد، مایکروسافت برای رسیدن به چنین موفقیتی بیکار ننشسته است؛ چراکه به‌صورت منظم بازی‌های بزرگی ازجمله Diablo 4 را دردسترس مشترکین این سرویس قرار می‌گیرد.

به نظر شما فیل اسپنسر و مایکروسافت می‌توانند تا ده سال آینده حدود ۱۶۶ میلیون کاربر به گیم پس اضافه کنند یا خیر؟ حال نوبت شما است تا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع tech4gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده