نویسنده: عرفان بدری
// شنبه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۵

ریمیک سیستم شاک با محتوای جذابی به‌روزرسانی می‌شود

به‌روزرسانی جدید ریمیک سیستم شاک یک شخصیت مونث، پایان متفاوت و رفع اشکالات را به‌همراه می‌آورد.

استودیو Nightdive اعلام کرده است که به‌روزرسانی بزرگی برای ریمیک System Shock منتشر خواهد کرد که امکان بازی با یک هکر زن را فراهم می‌کند. انتخاب جنسیت شخصیت اصلی ن یکی از اهداف کمپین کیک‌استارتر بازی بود که حالا محقق می‌شود.

استیون کیک، بنیان‌گذار نایت‌دایو در مصاحبه با رسانه پی‌سی گیمر در کنفرانس توسعه‌دهندگان بازی درباره این موضوع صحبت کرد که تجربه بازی با یک شخصیت زن روی گیم‌پلی تأثیر نمی‌گذارد، اما باعث افزایش ارزش بازی می‌شود و به بازیکنان بیشتری اجازه می‌دهد تا در گیم‌پلی اول-شخص آن غرق شوند.

او در این رابطه گفت: «[انتخاب جنسیت هکر] یکی از اهداف دور از دسترس کمپین کیک‌استارتر بود که تحقق آن حدود هفت یا هشت سال طول کشید. می‌دانستیم که می‌خواهیم این قابلیت را اضافه کنیم، اما این یکی از مواردی بود که می‌دانستیم تأثیر مستقیمی روی گیم‌پلی ندارد و صرفا داشتن این گزینه به کیفیت تجربه کلی بازی و غوطه‌وری در آن کمک می‌کند. با [انتخاب شخصیت زن] شما می‌توانید به‌جای اینکه با شخصیت از پیش تعیین‌شده‌ای بازی کنید، خودتان را جای شخصیت بگذارید و به‌نوعی خودتان را در دنیای بازی قرار بدهید.»

ریمیک بازی System Shock

به‌روزرسانی بعدی بازی System Shock، که به‌زودی منتشر می‌شود، علاوه‌بر رفع اشکالات و بهبودهای فنی، شامل یک پایان متفاوت نیز خواهد شد. استیون کیک این پایان جدید را به‌اندازه کافی متفاوت از نسخه‌ی اصلی توصیف می‌کند که ارزش تجربه دوباره بازی را داشته باشد.

کیک گفت: «این یکی از مسائلی است که بسیار مورد انتقاد قرار گرفت: کل بازی را صرف جمع‌آوری آیتم‌ها و تجهیز خودتان برای نبرد نهایی می‌کنید، اما بعد همه وسایل‌تان ناپدید می‌شوند. عملا با یک سلاح باقی می‌مانید که با آن یک مینی‌گیم را انجام دهید. این کاملا تغییر کرده است.»

استودیو Nightdive تایید کرد که به‌روزرسانی در تاریخ ۲۳ فروردین (۱۱ آوریل) منتشر می‌شود و همچنین یادداشت‌های کامل به‌روزرسانی را منتشر کرد. استودیو تأیید می‌کند که پایان متفاوت بازی شامل بازطراحی کامل باس فایت نهایی خواهد بود، که حالا با مکانیک‌های جدید و یک تجربه منحصربه‌فرد همراه خواهد شد.

این به‌روزرسانی همچنین شامل بهبودهای دیگری ازجمله ارتقاء هوش مصنوعی دشمنان، حملات جدید برای برخی از گونه‌های دشمن، راه‌یابی نشانگرهای مسیر برای درجه سختی آسان، بهینه‌سازی‌های قابل‌توجه برای اجرای بازی روی استیم دک و موارد بسیار زیاد دیگری می‌شود.

ریمیک بازی System Shock در سال ۲۰۲۳ برای کامپیوتر منتشر شد. این بازی در تاریخ ۱ خرداد (۲۱ مه) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه می‌شود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده