نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۰

بازی Gears 6 در رویداد آتی ایکس باکس معرفی می‌شود؟

مایکروسافت احتمالا رویداد Xbox Games Showcase جدیدی را در ماه ژوئن برای معرفی بازی Gears 6 و نسخه بعدی کال آو دیوتی برگزار خواهد کرد.

مایکروسافت در اوایل سال جاری تأیید کرد که برای برگزاری رویداد Xbox Games Showcase در ماه ژوئن ۲۰۲۴ برنامه دارد. با اینکه تاریخ دقیق برگزاری این شوکیس مشخص نیست، ظاهرا این زمان به‌شکل داخلی تعیین شده است. تام وارن از رسانه The Verge ادعا کرد که رویداد آتی ایکس باکس در تاریخ ۲۰ خرداد (۹ ژوئن) برگزار خواهد شد.

تام وارن اعلام کرد که شرکت مایکروسافت در این رویداد به معرفی بازی Gears 6 و نسخه جدیدی از Call of Duty می‌پردازد. از مدت‌ها پیش شایعه‌های زیادی از نسخه بعدی Gears of War به گوش می‌رسد و گزارش‌های اخیر حاکی از معرفی ششمین نسخه مجموعه در تابستان سال جاری بودند. در گذشته گزارش شد که نسخه بعدی کال آو دیوتی با نام Call of Duty: Black Ops Gulf War روانه بازار می‌شود و احتمالا دارای یک کمپین کاملا جهان-باز خواهد بود.  

تام وارن ادعا کرد که مایکروسافت در رویداد Xbox Games Showcase پیش‌رو جزئیات جدیدی از آثار فرست-پارتی پیش‌تر معرفی‌شده نظیر بازی Indiana Jones and the Great Circle، بازی Avowed و بازی Microsoft Flight Simulator 2024  را به اشتراک می‌گذارد که همه آن‌ها در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۴ به‌دست گیمرها می‌رسند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده