// جمعه, ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۳

منتظر نمایش جدید بازی State of Decay 3 باشید

یک اینسایدر شناخته شده به‌تازگی به حضور و نمایش بازی State of Decay 3 در رویداد بعدی ایکس باکس اشاره کرده است.

جز کوردن، خبرنگار رسانه WindowsCentral به‌تازگی به حضور بازی State of Decay 3 در رویداد بعدی ایکس باکس اشاره کرده است. او در شبکه اجتماعی ایکس گفت: «من برای نمایش Gears 6 در رویداد ایکس باکس هیجان‌زده هستم، اما دانستن در مورد وضعیت بازی دیگری برای من هیجان‌انگیزتر است.»

بسیاری از طرفداران این پیام کوردن را اشاره‌ای به نسخه سوم سری بازی State of Decay می‌دانند. این اثر که یک بازی در سبک اکشن-ماجراجویی و بقا است در رویداد ایکس باکس سال ۲۰۲۰ رونمایی شد، اما از آن زمان تا کنون هیچ خبر رسمی‌ای از این بازی از سوی استودیو Undead Labs یا ایکس باکس در دسترس عموم قرار نگرفت. فیل اسپنسر در ماه مارس سال ۲۰۲۲ طی مصاحبه‌ای در پادکست XboxEra گفت:

«در مورد State of Decay 3 می‌توانم بگویم که پیشرفت‌های بازی برای من هیجان‌انگیز است. آن‌ها این طرح را پیش‌تر انجام داده بوده‌اند و در مورد آن از نسخه اول تا سوم و برنامه‌های بعدی خود به صورت عمومی صحبت کرده‌اند. ما بخش‌های زیادی از این بازی را نمایش نداده‌ایم. تجربه این سری بازی برای من بسیار لذت‌بخش است. من بازی‌های کو‌آپ زیادی را تجربه کرده‌ام و ساختن و مدیریت منابع برای من سرگرم‌کننده است. من در مورد مسیر توسعه بازی توسط این استودیو بسیار هیجان‌زده هستم.»

شخصیت بازی State of Decay 3

فارغ از تریلر سینمایی State of Decay 3، اطلاعات یا نمایش دیگری از این بازی از زمان رونمایی در دسترس طرفداران قرار نگرفته است؛ به‌همین دلیل به‌نظر می‌رسد که اشاره جز کوردن به این بازی، خبر از تریلر گیم‌پلی آن در رویداد ایکس باکس بدهد. شایعه‌های پیشین پیرامون نسخه سوم State of Decay احتمال عرضه بازی در سال ۲۰۲۷ را می‌‌داد. روز گذشته خبرنگارهای بسیاری ادعا کردند که بازی Gears 6 در رویداد جدید ایکس باکس معرفی خواهد شد.


منبع InsiderGaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده