نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۰

بازی V Rising چهار میلیون نسخه فروخته است

بازی V Rising پیش از اینکه از حالت Early Access خارج شود، به محبوبیت فوق‌العاده‌ای میان مخاطبان دست پیدا کرده است.

با اینکه V Rising تا تاریخ ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۸ مه ۲۰۲۴) از حالت دسترسی زودهنگام خارج نمی‌شود، استودیو Stunlock از دستیابی بازی به رکورد جدیدی در زمینه فروش خبر داده است. این بازی در سال ۲۰۲۲ به‌شکل Early Access دردسترس کاربران کامپیوتر قرار گرفت و در طول این مدت موفق به فروش چهار میلیون نسخه شده است. استودیو استان‌لاک در ماه اوت ۲۰۲۲ اعلام کرد که بازی وی رایزینگ ۲.۳ میلیون نسخه فروش داشته است.

در بازی V Rising کنترل یک خون‌آشام را در دست می‌گیرید که پس از قرن‌ها بیدار شده است. دنیای بازی مملو از انسان‌ها و موجودات دیگر است؛ بنابراین بازیکن‌ها باید به جست‌وجوی سرپناه و گسترش وحشت بپردازند. گیمرها می‌توانند از انواع سلاح‌ها و توانایی خون‌آشام‌ها استفاده کنند، چندین باس را به مبارزه بطلبند و هر نوع سازه‌ای را بسازند. این بازی بقامحور امکان به‌کارگیری روش‌های مختلفی برای مبارزه با دشمنان را برای بازیکن‌ها فراهم می‌کند.

گیم پلی بازی V Rising

با اینکه هنوز V Rising به یک محصول کامل برای عرضه تبدیل نشده است و تیم سازنده برنامه‌هایی برای گسترش تجربه کاربران دارد، اما تجربه‌ای سرگرم‌کننده و اعتیادآور را ارائه می‌دهد. استودیو استان‌لاک با همکاری شرکت کونامی محتوایی با مضامین بازی Castlevania را به بازی اضافه خواهد کرد. این محتوا تحت عنوان Legacy of Castlevania در قالب یک بسته الحاقی در روز عرضه نسخه کامل بازی دردسترس گیمرها قرار می‌گیرد. بازیکنان در جریان این محتوای اضافی به مبارزه علیه باس فایت Simon Belmont خواهند پرداخت.

بازی V Rising یک تجربه اعتیادآور چندنفره را ارائه می‌دهد و ساختار آن پتانسیل کافی برای تبدیل به یکی از پرمخاطب‌ترین بازی‌های بقامحور را دارد. انتظار می‌رود که تیم سازنده با ارائه محتویات مختلف مانع از یکنواختی و تکراری‌شدن بازی در طولانی مدت شود. استودیوی استان‌لاک اعلام کرد که این بازی از امروز با افزایش قیمت روبه‌رو خواهد شد و بازیکنان برای خرید آن باید به‌جای ۱۹.۹۹ دلار، ۳۴.۹۹ دلار هزینه کنند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده