نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۵

بازی Stellar Blade محتوای پس از عرضه جذابی دارد

کارگردان Stellar Blade تأیید کرد که حالت نیو گیم پلاس و لباس‌های جدیدی با به‌روزرسانی‌های پس از عرضه به بازی راه می‌یابند.

با اینکه Stellar Blade هنوز روانه بازار نشده است، استودیو Shift Up برای ارائه محتوای پس از عرضه بازی آماده می‌شود. کیم هیونگ-تائه، کارگردان استلار بلید اخیرا در گفت‌وگو با رسانه RULIWEB تأیید کرد که حالت نیو گیم پلاس و لباس‌های جدیدی با به‌روزرسانی‌های آتی به بازی اضافه خواهند شد. کیم هیونگ-تائه اظهار داشت که این بازی اکشن ماجراجویی در زمان عرضه هیچ‌گونه خرید درون‌برنامه‌ای نخواهد داشت و تغییری در این وضع ایجاد نمی‌شود.

استودیو Shift Up تنها در صورتی به‌سراغ افزودن خریدهای درون برنامه‌ای به بازی خواهد رفت که برای عرضه لباس‌های تازه با شرکت‌های دیگر همکاری کند: «در این مرحله صراحتا اعلام می‌کنیم که گیمرها نیازی به پرداخت هزینه‌های اضافی فراتر از مبلغ پرداختی برای تهیه بازی Stellar Blade ندارند. تنها استثنا مربوط‌به زمانی است که لباس‌هایی با طرح آی‌پی شرکت‌های دیگر به بازی اضافه کنیم که احتمالا با پرداخت هزینه همراه خواهند بود. حالت نیو گیم پلاس به‌زودی به بازی راه خواهد یافت؛ بنابراین بلافاصله پس از عرضه استلار بلید منتظر انتشار جزئیات بیشتری باشید.»

بازی Stellar Blade در تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ (۲۶ آوریل ۲۰۲۴) با قیمت ۷۰ دلار برای پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد و نسخه دیلاکس ۸۰ دلار قیمت خواهد داشت. در این بازی به‌عنوان ایو، یکی از اعضای جوخه هوابرد با نایتیباس می‌جنگید؛ هیولایی که به دستور یک نژاد ترکیبی از آلفا و الدر مأموریت دارد تا به پایگاه‌های بشریت حمله و انسان‌های باقی‌مانده را نابود کند. مدت زمان مورد نیاز برای تکمیل داستان اصلی بازی ۲۵ ساعت اعلام شده است.

بازیکن‌ها اکنون می‌توانند به تجربه دمو رایگان Stellar Blade بپردازند که شامل بخش‌های ابتدایی و حالت Boss Challenge می‌شود. پیشرفت گیمرها به نسخه اصلی منتقل خواهد شد؛ بنابراین نسخه دمو ارزش تجربه را خواهد داشت. معلوم نیست که شیفت آپ تا چه زمانی به پشتیبانی از استلار بلید ادامه می‌دهد؛ به‌خصوص که از همین حالا سراغ جذب نیرو برای توسعه بازی اکشن نقش‌آفرینی جدیدی برای کنسول‌ها، کامپیوتر و موبایل رفته است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده