// پنجشنبه, ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۳۸

تصاویری از گیم پلی بازی لغو شده بتمن منتشر شد

براساس اطلاعات منتشر شده استودیو Monolith پیش از عرضه Middle-Earth: Shadow of Mordor در حال توسعه بازی از بتمن بود.

استودیو Monolith Productions پیش از عرضه بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor در سال ۲۰۱۴، مشغول کار روی پروژه دیگری بود؛ این استودیو در حال توسعه یک بازی براساس بتمن از سری فیلم‌های کریستوفر نولان با نام رمز Apollo بود. پروژه آپولو که بازی‌ای جهان‌باز بود بازیکن‌ها را در نقش بتمن قرار می‌داد.

این بازی که در شهر گاتهام جریان داشت، مکانیزم‌‌های مخفی‌کاری و مبارزه‌ متفاوتی را که از سری بازی آرکهام ساخته استودیو راکستدی الهام گرفته شده بود درکنار سیستم نمسیس (که در بازی Middle-Earth: Shadow of Mordor استفاده شد) در اختیار پلیرها قرار می‌داد. به‌تازگی کاربری با نام SpideyRanger تصاویر و ویدیو‌های جدیدی از گیم‌پلی این پروژه در شبکه اجتماعی ایکس منتشر کرده است که جزئیات زیادی را از آن نشان می‌دهد.

او در این راستا ادعا کرد که شرکت برادران وارنر، ناشر بازی Shadow of Mordor با حضور دو سری بازی بتمن به‌صورت همزمان مخالفت کرده است. بازی Batman: Arkham Knight یک سال پس از عرضه Middle-Earth: Shadow of Mordor منتشر شد. علاوه‌بر مورد یاد شده آن‌ها در «گرفتن تاییدیه‌ای از کریستوفر نولان» برای استفاده از مدل‌هایی مبتنی‌بر سه‌گانه بتمن دچار مشکلاتی شده بودند.

این اولین باری نیست که اخبار پیرامون پروژه آپولو منتشر شده است، اما مجموعه عکس‌‌ها و ویدیو‌های جدید این بازی جزئیات زیادی از آن را به نمایش می‌گذارد. این بازی با استفاده از سیستم نمسیس که در آن دشمنان شخصیت اصلی و نحوه مبارزه و عملکرد‌ آن‌ را به‌خاطر می‌سپارند و با تجربیات پیشین دوباره ظاهر می‌شوند، می‌توانست به یک اثر خارق‌‌العاده تبدیل شود. البته استفاده استودیو مونولیث از این سیستم به پایان نرسیده است؛ چراکه این استودیو قصد دارد در توسعه بازی Wonder Woman از سیستم نمسیس بهره ببرد.


منبع InsiderGaming
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده