// پنجشنبه, ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۱۲

بازی Gears 6 احتمالا به‌زودی معرفی می‌شود

براساس گزارش‌های مختلف، به‌‌نظر می‌رسد که بازی Gears of War 6 در تابستان سال جاری به‌صورت رسمی معرفی خواهد شد.

پریس لیلی، میزبان پادکست Kinda Funny Xcast در جدیدترین برنامه خود ادعا کرد که اخبار جدید بازی Gears 6 در تابستان منتشر خواهند شد؛ شایعه‌ای که جف گراب، ژورنالیست نشریه Giant Bomb آن را تایید کرد. لیلی در این راستا اظهار داشت:

«زمانی‌که تریلر بازی Marvel 1943 (با آنریل انجین 5 در دست ساخت قرار دارد) در رویداد GDC نمایش داده شد، من به شوخی در شبکه اجتماعی ایکس نوشتم که تصور کنید نسخه ششم گیرز با آنریل انجین ۵ چه ظاهری خواهد داشت؛ چراکه مارول ۱۹۴۳ ظاهر بسیار خوبی داشت.

در ادامه یکی از اعضای استودیو The Coalition پاسخی مرموز داد و این موضوع توجه من را به خود جلب کرد. من فکر می‌کنم که امسال از Gears 6‌ رونمایی و سپس احتمالا برای نسل جدید منتشر خواهد شد. این ایده برای من منطقی به‌نظر می‌رسد.»

جف گراب همزمان با تایید این نظریه گفت: «براساس شنیده‌های من، اتفاقاتی پیرامون Gears 6 در تابستان پیش‌رو اتفاق خواهد افتاد؛ به همین دلیل فکر می‌کنم که این ایده موثق باشد و چنین اتفاقی رخ دهد.» در ادامه تام وارن، ویراستار ارشد The Verge صحبت‌های گراب را در شبکه ایکس تایید کرد.

پوستر بازی Gears of War Ultimate Edition

گراب در فوریه سال ۲۰۲۳ مدعی شد که استودیو کوالیشن پس از لغو شدن روند توسعه دو بازی خود، تمام تمرکز خود را روی نسخه بعدی سری گیرز قرار داده است. صحت این ادعا با اعلامیه‌ استخدام نیرو در موقعیت طراح ارشد گیم‌پلی برای بازی Gears of War در استودیو کوالیشن تایید شد.

شرکت مایکروسافت پس از تصاحب آی‌پی گیرز آو وار در سال ۲۰۱۴، Gears of War 4 (عرضه شده در سال ۲۰۱۶) و Gears 5 (عرضه شده در سال ۲۰۱۹)، دو نسخه اصلی از این سری بازی را که توسط استودیو کوالیشن توسعه یافته‌اند منتشر کرده است. علاوه‌بر آثار یاد شده بازی‌های Gears of War: Ultimate Edition و Gears Tactics (که یک بازی تاکتیکی نوبتی است) نیز عرضه شده‌اند.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده