// پنجشنبه, ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۷

کارگردان بازی Hellblade: Senua's Sacrifice از نینجا تئوری جدا شده است

نویسنده و کارگردان بازی Hellblade: Senua's Sacrifice از استودیو نینجا تئوری جدا شده است و نقشی در دنباله این بازی ندارد.

به‌تازگی پیش‌نمایش‌‌های متعدد و جدیدی برای Senua's Saga: Hellblade 2، دنباله بازی Hellblade: Senua's Sacrifice منتشر شده است؛ این نمایش‌ها مبارزه سنوئا با دشمنان در سرزمین ایسلند وایکینگ‌ها و دست‌وپنجه نرم کردن او با «تاریکی» خود را به تصویر می‌کشد. در این حین مشخص شد که تمیم انتونیدز، کارگردان و نویسنده نسخه اول بازی و مؤسس استودیو نینجا تئوری نقشی در توسعه دنباله هلبلید ندارد و آن را به دیگر اعضای استودیو واگذار کرده است.

براساس اطلاعات منتشر شده از مصاحبه‌ یکی از اعضای ایکس باکس با رسانه Polygon، تمیم از استودیو جدا شده است. او در مراحل ابتدایی توسعه Senua's Saga: Hellblade 2 نقش داشت، اما در ادامه مسئولیت ساخت بازی به دن اتول، کارگردان هنری محیط، مارک اسلیتر تانستیل، کارگردان جلوه‌های ویژه و دیوید گرسیا، کارگردان صوتی محول شد.

بازی Senua's Saga: Hellblade 2 در تاریخ ۱ خرداد (۲۱ می) برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر به‌صورت دیجیتالی منتشر خواهد شد، اما فاقد نسخه فیزیکی خواهد بود. بازی Hellblade 2 از روز عرضه در دسترس کاربران گیم پس نیز قرار خواهد گرفت. مدت زمان بازی هم‌اندازه با نسخه اول خواهد بود؛ این به آن معنا است که ۷/۵ ساعت برای اتمام داستان و ۹ ساعت برای تجربه و انجام تمامی بخش‌های بازی نیاز است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده