نویسنده: عرفان بدری
// پنجشنبه, ۱۶ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۳۰

بازی‌های گیرباکس تحت تأثیر تعدیل نیرو قرار نگرفتند

گیرباکس پس از خریداری توسط تیک-تو تعدادی از کارکنان خود را اخراج کرد، اما ظاهرا این تعدیل نیرو به توسعه بازی‌های آن‌ها ارتباطی ندارد.

پس از فروش گیرباکس اینترتینمنت به تیک-تو اینتراکتیو با قیمت ۴۶۰ میلیون دلار، اخباری در مورد تعدیل نیرو در این استودیو منتشر شد. هنوز معلوم نیست که چه تعداد کارمند شغل خود را از دست داده‌اند، اما گیرباکس ضمن تایید این موضوع به رسانه یوروگیمر اعلام کرد که این تعدیل نیروها ارتباطی با توسعه بازی‌های آن‌ها ندارد.

در بیانیه گیرباکس آمده است: «از لطف و توجه شما به شرکت گیرباکس اینترتینمنت سپاسگزاریم؛ چرا که گزارش‌هایی از ارتباطات داخلی و اقدامات ما به بیرون درز پیدا کرده است. در راستای مأموریت خود برای سرگرم‌کردن کاربران جهان، از اینکه استعداد و توانایی ما برای شما و مخاطبان‌تان جذاب است، قدردانی می‌کنیم. امبریسر در مورد برنامه تجدید ساختارش گزارش خواهد داد؛ موردی که روی برخی از بخش‌های گیرباکس تأثیر گذاشته است، اما ارتباطی به توسعه بازی‌های گیرباکس ندارد. از اینکه به ما فرصت می‌دهید تا با دلسوزی روی کارکنان خود تمرکز کنیم و با درنظرگرفتن تعهد به آینده چنین وضعیت را مدیریت کنیم و این فرایند را متعادل کنیم، متشکریم.»

این بیانیه اشاره می‌کند که تیم‌های توسعه گیرباکس تحت تأثیر اخراج‌ها قرار نگرفته‌اند. بااین‌حال جنیفر لوک، مدیر سابق روابط عمومی Gearbox اعلام کرد که او جزو افراد بی‌شماری است که اخراج شده‌اند. شرکت 2K Games تأیید کرد که گیرباکس  در حال توسعه ۶ بازی است که یکی از آن‌ها Borderlands 4 خواهد بود.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده