// چهار شنبه, ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۱۸

فروش مجموعه بازی Tekken از ۵۷ میلیون نسخه عبور کرد

تهیه‌کننده سری بازی Tekken پیش از عرضه نسخه هشتم طی مصاحبه‌ای ادعا کرد که این مجموعه به فروش بیش از ۵۵ میلیون نسخه دست یافته است.

سری بازی Tekken همزمان با وجود بحث‌های جدید پیرامون اضافه شدن پرداخت‌های درون‌ برنامه‌ای و بتل پس به Tekken 8، فروش خوبی را تجربه کرده است. کاتسوهیرو هارادا، تهیه‌کننده مجموعه تکن پیش از انتشار نسخه جدید بازی در پادکست Game Maker's Notebook اعلام کرد که این سری در مجموع بیش از ۵۵ میلیون نسخه فروش داشته است.

هارادا در این پادکست پیش از عرضه تکن ۸ با شوهی یوشیدا، مدیر بخش توسعه‌دهندگان مستقل در سونی صحبت کرد. این بازی در سه هفته اول عرضه نزدیک به دو میلیون نسخه فروش داشته است؛ با احتساب این آمار، سری بازی تکن در مجموع به فروش ۵۷ میلیون نسخه‌ای دست یافته است. البته اعداد و ارقام یاد شده به‌صورت رسمی توسط شرکت بندای نامکو اعلام نشده است.

او همچنین اعلام کرد که ۵۱ درصد از کل آمار فروش این مجموعه در اروپا و نزدیک به ۳۰ درصد در آمریکا رخ داده است. هارادا باری دیگر تأکید کرد که تکن ۷ بیش از ۱۱ میلیون نسخه (که آمار رسمی فروش تا فوریه سال ۲۰۲۴ رقمی معادل با ۱۱/۸ میلیون نسخه را نشان می‌دهد) فروش داشته است.

بازی Tekken 8 هم‌اکنون روی ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر در دسترس است.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده