نویسنده: عرفان بدری
// چهار شنبه, ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۵

سازنده Stellar Blade روی بازی جدیدی کار می‌کند

استودیو Shift UP، سازنده بازی Stellar Blade مشغول ساخت یک بازی اکشن نقش‌آفرینی جدید است که در محیطی علمی-تخیلی جریان خواهد داشت.

استودیو شیفت آپ با نزدیک بودن عرضه بازی Stellar Blade که قبلا با نام Project Eve شناخته می‌شد، خود را برای رویارویی با توجهات گسترده بازار بازی‌های جریان اصلی آماده می‌کند. با اینکه این بازی اکشن ماجراجویی مورد حمایت پلی استیشن، قطعا توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، به‌نظر می‌رسد این استودیو کره‌ای همزمان در حال برنامه‌ریزی برای پروژه بعدی خود است.

این استودیو چندین آگهی استخدامی جدید را در وبسایت خود منتشر کرده است که تأیید شده برای پروژه معرفی‌نشده بعدی آن‌ها است. براساس این آگهی‌ها که به‌دنبال جذب نیرو در موقعیت‌های مختلف هستند، بازی بعدی استودیو شیفت آپ یک بازی AAA در سبک اکشن نقش‌آفرینی خواهد بود که در آن بازیکنان با انواع موجودات و هیولاها در یک محیط شهری علمی-تخیلی مبارزه می‌کنند.

آگهی‌های استخدامی تایید می‌کنند که این بازی قرار است یک اثر چند پلتفرمی باشد و در آن‌ها به پلتفرم‌های کامپیوتر، کنسول‌ها (به کنسول‌های خاصی اشاره نشده است) و موبایل اشاره شده است. همچنین تایید شده است که بازی با استفاده از موتور بازی‌سازی آنریل انجین در حال ساخت است.

اینکه آیا این بازی مرتبط با بازی Stellar Blade خواهد بود یا یک آی‌پی کاملا جدید، هنوز مشخص نیست. اما به نظر می‌رسد استودیو شیفت آپ قصد ندارد پس از عرضه بازی اکشن بعدی‌اش، از سرعت خود بکاهد.

بازی Stellar Blade در تاریخ ۲۶ آوریل (۷ اردیبهشت) به‌صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. همچنین هم‌اکنون یک دموی رایگان از بازی در دسترس است که به بازیکنان امکان می‌دهد تا سیو بازی خود را به نسخه آن نهایی منتقل کنند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده