نویسنده: عرفان بدری
// چهار شنبه, ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۳۰

ساخت ریمیک بازی Star Wars: KOTOR ادامه دارد

سیبر اینتراکتیو تأیید کرد که توسعه ریمیک بازی Star Wars: Knights of the Old Republic کماکان ادامه دارد. 

سرنوشت بازی Star Wars: Knights of the Old Republic – Remake برای مدت طولانی در هاله ابهام قرار داشت. این بازی اولین‌بار در سال ۲۰۲۱ معرفی شد، اما تنها چند ماه بعد گزارش شد که توسعه آن برای مدتی نامعلوم متوقف شده است و ظاهرا استودیو Saber Interactive مسئولیت ساخت آن را برعهده گرفته است. در ادامه این پروژه در سکوت خبری فرو رفت تا اینکه در نوامبر ۲۰۲۳ گزارش شد که سیبر اینتراکتیو همچنان روی بازی کار می‌کند.

استودیو سیبر اینتراکتیو اخیرا با پرداخت ۲۴۷ میلیون دلار از شرکت Embracer Group جدا شد. این دو شرکت تایید کردند که یکی از پروژه‌هایی که سیبر اینتراکتیو به‌همراه خود می‌برد، یک بازی AAA از پیش معرفی‌شده است. حدس و گمان‌های زیادی در این رابطه زده شد و در گزارش‌ها نیز ادعا شد که این بازی همان ریمیک بازی Star Wars: Knights of the Old Republic است و سیبر اینتراکتیو اکنون این موضوع را به‌طور رسمی تأیید کرده است.

متیو کارچ، مدیرعامل استودیو سیبر اینتراکتیو در مصاحبه با رسانه IGN رسما تأیید کرد که این توسعه‌دهنده در حال کار روی ریمیک Star Wars: KOTOR است. او جزئیات بیشتری در مورد وضعیت دقیق پروژه ارائه نکرد، اما گفت: «کاملا واضح و مشخص است که روی این بازی کار می‌کنیم. این موضوع بارها در رسانه‌ها مطرح شده است. باید بدانید که بازی در دست توسعه و پابرجا است و متعهد هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که فراتر از انتظار عمل کنیم.»

هنوز مشخص نیست که چه زمانی Star Wars: KOTOR دوباره به نمایش در می‌آید. بااین‌حال ماه گذشته شرکت امبریسر اشاره کرد که این بازی همچنان به زمان بیشتری برای توسعه نیاز دارد. استودیو Saber Interactive همچنین پس از جدایی از امبریسر تأیید کرد که توسعه بازی Warhammer 40,000: Space Marine 2، بازی Jurassic Park: Survival و بازی John Carpenter’s Toxic Commando همچنان ادامه دارد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده