نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۸

بازی های بزرگ جذاب بیشتری در راه گیم پس هستند

بازی‌های LEGO 2K Drive و Shadow of the Tomb Raider و چند اثر دیگر در ماه آوریل به ایکس باکس گیم پس اضافه خواهند شد.

اولین موج بازی‌های ماه آوریل سرویس ایکس باکس گیم پس با معرفی Superhot: Mind Control Delete برای پی سی، کنسول و کلاود مشخص شد. حالا از فردا کاربران سرویس مایکروسافت بازی‌های LEGO 2K Drive، بازی ریسینگ جهان باز Visual Concepts در دنیای LEGO را دریافت خواهند کرد. بازی Lil Gator Game نیز از تاریخ ۴ آوریل (۱۶ فروردین) به‌همراه EA Sports PGA Tour به گیم پس اضافه خواهند شد.

البته بازی EA Sports PGA Tour به اشتراک EA Play نیز نیاز دارد که ازطریق پی سی گیم پس و گیم پس آلتیمیت در دسترس خواهد بود. نهایتاً بازی‌های Kona و Botany Manor در تاریخ ۹ آوریل (۲۱ فروردین) و Shadow of the Tomb Raider Definitive Edition به‌همراه نسخه‌ی پایه بازی و همه‌ی بسته‌های الحاقی آن در تاریخ ۱۱ آوریل (۲۳ فروردین) در اختیار کاربران گیم پس قرار خواهد گرفت. Shadow of the Tomb Raider آخرین نسخه از سه‌گانه ریبوت مجموعه توم ریدر است که استودیو ایدوس مونترال آن را ساخته است.

تصویری از بازی Shadow of the Tomb Raider

اما این پایان کار نخواهد بود و در تاریخ ۱۶ آوریل (۲۸ فروردین) بازی Harold Halibut از روز عرضه روی گیم پس کلاود، پی سی و ایکس باکس سری ایکس و اس در دسترس قرار می‌گیرد تا موج اول بازی‌های ماه آوریل جمع بندی شود. بازی Harold Halibut از دیگر آثار مستقلی به‌شمار می‌آیند که به سرویس Game Pass راه پیدا می‌کند.

در خصوص بازی‌هایی که در تاریخ ۱۵ آوریل گیم پس را ترک می‌کنند نیز باید گفت در این ماه بازی‌های نسبتاً رده بالایی از سرویس مایکروسافت حذف خواهند شد؛ به‌خصوص برای کسانی که از بازی‌های ترسناک Frictional Games لذت بردند. فهرست بازی‌هایی که به‌زودی گیم پس را ترک می‌کنند در ادامه آورده شده است. شما همچنان می‌توانید قبل از تاریخ ۲۷ فروردین این بازی‌ها را تجربه کنید یا اینکه با تخفیف ۲۰ درصدی گیم پس آن‌ها را برای همیشه خریداری کنید.

  • Amnesia Collection روی پی سی، کنسول و کلاود
  • Amnesia: Rebirth روی پی سی، کنسول و کلاود
  • Back 4 Blood روی پی سی، کنسول و کلاود
  • Phantom Abyss روی پی سی، کنسول و کلاود
  • Research and Destroy روی پی سی، کنسول و کلاود
  • Soma روی پی سی، کنسول و کلاود

درنهایت نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده