نویسنده: مهدی اسدی
// سه شنبه, ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۱

قابلیت‌های جذابی به بازی Immortals of Aveum اضافه می‌شوند

بازی شوتر اول شخص Immortals of Aveum به‌عنوان اولین بازی روی کنسول‌های بازی قابلیت فریم جنریشن تکنولوژی FSR 3 را دریافت می‌کند.

بازی Immortals of Aveum شاید از نظر موفقیت‌های تجاری و نظرات منتقدان صنعت بازی به سطح مورد انتظار سازندگان خود در استودیوی Ascendant نرسیده باشد، اما سازندگان بازی به ارائه‌ی به‌روزرسانی‌ها و ویژگی‌های جدید به آن ادامه می‌دهند تا نهایتاً قادر به جبران بودجه‌ی قابل توجهی که صرف توسعه‌ی بازی شده است، باشند. استودیوی سازنده‌ی بازی ازطریق دیجیتال فاندری اعلام کرد که در آپدیت جدید بازی دو ویژگی جدید و قابل‌توجه را به نسخه‌ی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس | اس بازی اضافه خواهند کرد.

آپدیت اول بازی که در قالب نسخه‌ی 1.0.6.3 برای آن منتشر خواهد شد، پشتیبانی از قابلیت‌ HDR را به بازی اضافه می‌کند. این آپدیت از امروز برای بازی در دسترس قرار می‌گیرد. نسخه‌ی پی سی بازی هم این آپدیت را دریافت می‌کند اما هنوز تاریخ مشخصی برای آن در نظر گرفته نشده است.

بعد از آن، نسخه‌ی 1.0.6.4 بازی را خواهیم داشت که به بهبود عملکرد بازی خواهد پرداخت. Immortals of Aveum در این آپدیت به تکنولوژی فریم جنریشن یا تولید فریم FSR 3 از شرکت AMD مجهز می‌شود. این ویژگی از آن حیث مورد اهمیت است که Immortals of Aveum را به اولین بازی روی کنسول‌های بازی تبدیل می‌کند که از این قابلیت بهره‌مند می‌شود. البته نسخه پی‌سی بازی هم به آخرین نسخه‌ی این فناوری مجهز خواهد شد.

مبارزه دو شخصیت در بازی Immortals of Aveum

نسخه‌ی جدید این بازی که با همکاری Ascendant با توسعه‌دهندگان Enduring Games در دست ساخت است، طی چند هفته‌ی آینده برای بازی منتشر می‌شود، اما تاریخ دقیق آن نامشخص است. همان‌طور که اشاره شد، بودجه‌ی قابل توجهی برای توسعه‌ی این بازی مصرف شده است. به‌گفته این توسعه‌دهنده، بازی Immortals of Aveum بودجه تولید ۸۵ میلیون دلاری داشته است و شرکت الکترونیک آرتز به‌عنوان ناشر ۴۰ میلیون دلار دیگر را برای تبلیغ و بازاریابی آن هزینه کرده است تا مجموع هزینه تولید بازی به حدود ۱۲۵ میلیون دلار برسد.

Immortals of Aveum هم‌اکنون روی کامپیوتر، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد. این بازی هم‌اکنون ازطریق سرویس پلی استیشن پلاس نیز در دسترس قرار دارد. زومجی در بررسی بازی Immortals of Aveum امتیاز ۶ از ۱۰ را برای آن در نظر گرفته است. «داستان‌سرایی شتاب‌زده و پر از حفره، ارائه نامناسب دنیاسازی پیچیده و دیالوگ‌نویسی ناپایدار تا به‌تکرار افتادن سناریوهای اکشن و ایرادات فنی» از جمله مشکلاتی هستند که زومجی برای آن برشمرده است.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده