نویسنده: عرفان بدری
// سه شنبه, ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۵

منتظر بازی Like a Dragon Kiwami 3 باشید

کارگردان بازی‌های Like a Dragon ساخت ریمیک نسخه سوم یاکوزا در آینده را محتمل می‌داند.

استودیو Ryu Ga Gotoku با وجود ساخت دو ریمیک موفق از بازی‌های Yakuza تحت عنوان Yakuza Kiwami و Yakuza Kiwami 2، روند توسعه ریمیک‌ها را برخلاف انتظار طرفدارها ادامه نداد. سال گذشته شاهد انتشار بازی Like a Dragon: Ishin بودیم، اما کسانی که منتظر Yakuza Kiwami 3 بودند، همچنان چشم انتظار باقی ماندند. ظاهرا استودیو RGG درحال‌حاضر ریمستر نسخه‌های سوم، چهارم و پنجم مجموعه را کافی می‌داند.

ماسایوشی یوکوهاما، کارگردان بازی‌های Like a Dragon، در جدیدترین قسمت از برنامه‌ Ryu Ga Gotoku Studio TV اعلام کرد که این استودیو به‌زودی برای بازی بعدی این مجموعه آزمون صداپیشگی برگزار خواهد کرد. با اینکه جزئیاتی از ماهیت این بازی ارائه نشد، اما یوکوهاما تأکید کرد که این بازی Like a Dragon Kiwami 3 نخواهد بود.

یوکوهاما در ادامه گفت با اینکه به این زودی‌ها نباید منتظر ساخت Kiwami 3 بود، اما استودیو RGG قطعا روزی آن را توسعه خواهد داد: «فکر می‌کنم درنهایت Kiwami 3 را خواهیم ساخت. به‌طور قطع این کار را دیر یا زود انجام خواهیم داد.»

باید دید تا چه زمانی باید منتظر ریمیک Yakuza 3 باشیم، اما استودیو RGG به‌طور واضح قصد دارد تا ریتم عرضه‌ی بازی‌های Like a Dragon و ریمیک‌های آن‌ها را در یک سطح مطلوب نگه دارد. حتی می‌توان گفت که ریمیک تمام بازی‌های Yakuza که پیش از موتور Dragon Engine منتشر شده‌اند، می‌تواند به‌خوبی برنامه عرضه آن‌ها را تکمیل کند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده