نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۰

رمدی از چالش‌های ساخت بازی‌های چندنفره آگاه است

توماس پوها، مدیر ارتباطات رمدی اعلام کرد که این استودیو از چالش‌های توسعه بازی‌های کو-آپ چندنفره نظیر Condor کاملا آگاه است.

استودیو Remedy Entertainment با انتشار Alan Wake 2 به موفقیت‌های زیادی دست یافت. این توسعه‌دهنده اکنون روی بسته‌های الحاقی الن ویک ۲، دنباله بازی Control و ریمیک Max Payne کار می‌کند. اگر این موارد کافی نیست، رمدی بازی کو-آپ چندنفره Condor را نیز در دست توسعه دارد (که نباید با Kestrel اشتباه گرفته شود).

باتوجه‌به دستاوردهای بازی Helldivers 2 پربیراه نیست اگر بگوییم که آثار کو-آپ مولتی‌پلیر خوش‌ساخت شانس زیادی برای موفقیت دارند، اما با نگاهی به عملکرد بازی Suicide Squad: Kill the Justice League نمی‌توان منکر ریسک توسعه چنین بازی‌هایی شد. توماس پوها، مدیر ارتباطات رمدی اخیرا با انتشار توئیت جدیدی به همین موضوع پرداخت و خاطرنشان کرد که این استودیو «به‌خوبی از چالش‌‌های توسعه بازی‌های کو-آپ چندنفره آگاه است.»

توماس پوها گفت: «امیدوارم که انتظارات معقولی داشته باشیم (برعکس انتظارات شرکت که همیشه رؤیایی به‌نظر می‌رسند)، اما باید این واقعیت را پذیرفت که هرگز نمی‌توان برای همه موارد برنامه‌ریزی کرد و آماده بود؛ فقط باید با شرایط کنار بیایید. در حقیقت این روزها عرضه هر یک از بازی‌ها یک معجزه کوچک به‌نظر می‌رسد.» او اظهارات طرفداری را نیز تصدیق کرد که گفت این کار می‌تواند یک تجربه خوب برای رمدی باشد؛ حتی اگر به موفقیت بزرگی نرسد.

بازی Condor یک اسپین-آف برای Control به‌حساب می‌آید که در Oldest House اتفاق می‌افتد و بازیکن‌ها باید برای بازپس‌گیری کنترل این مکان از دست Hiss تلاش کنند. این بازی با موتور بازی‌سازی Northlight استودیو رمدی توسعه می‌یابد و برای ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 5 و کامپیوتر عرضه خواهد شد. استودیو Remedy اعلام کرد که این بازی چندنفره در سال جاری وارد مرحله اصلی تولید خواهد شد.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده