نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۰

بازی Hollow Knight: Silksong به فروشگاه ایکس باکس اضافه شد

بازی Hollow Knight: Silksong به فروشگاه ایکس باکس راه یافت و کاربران اکنون می‌توانند این بازی را به فهرست علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنند.

بازی Hollow Knight: Silksong یکی از مورد انتظارترین آثاری است که طرفدارها از پنج سال پیش برای تجربه آن انتظار می‌کشند. هنوز تاریخ انتشار این بازی مشخص نیست، اما شاید این وضع در آینده نزدیک تغییر کند.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که صفحه بازی Hollow Knight: Silksong در فروشگاه ایکس باکس راه‌اندازی شده است. درحال‌حاضر کاربران ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان می‌توانند این بازی پلتفرمر مترویدوانیا را به فهرست علاقه‌مندی‌های خود اضافه کنند. این صفحه از مدت‌ها پیش در فروشگاه پلی استیشن، eShop و استیم دردسترس بود و اکنون همه گیمرها می‌توانند بازی را به فهرست علاقه‌مندی‌ها اضافه کنند.

بازی Hollow Knight: Silksong آخرین‌بار در رویداد Xbox Game Showcase ماه ژوئن ۲۰۲۲ به نمایش گذاشته شد. با فاصله کوتاهی شرکت مایکروسافت اعلام کرد که این بازی قبل از ماه ژوئن ۲۰۲۳ عرضه می‌شود. بااین‌حال متیو گریفین، نماینده بازاریابی و فروش تیم چری در ماه مه ۲۰۲۳ اعلام کرد که این بازی با تأخیر مواجه شده است و مراحل توسعه ادامه دارد. از آن زمان هیچ اطلاعات دیگری از این بازی در اختیار طرفدارها قرار نگرفته است.

بازی Hollow Knight: Silksong در زمان عرضه دردسترس کاربران پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوتر قرار خواهد گرفت. کاربران سرویس اشتراکی گیم پس نیز می‌توانند بدون هزینه‌ی اضافی از همان روز نخست عرضه به تجربه بازی بپردازند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده