نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۰۸

بازی Call of Duty: Warzone Mobile شروع ضعیفی را داشته است

به‌نظر می‌رسد عملکرد بازی Call of Duty: Warzone Mobile به‌شدت ناامیدکننده بوده و ۶۷ درصد کمتر از COD Mobile برای اکتیویژن و تیم سازنده درآمدزایی داشته است.

پس از اینکه سال ۲۰۱۹ اکتیویژن بازی Call of Duty Mobile را برای محبوب‌ترین پلتفرم‌های موبایل روانه بازار کند، شاید بسیاری از منتقدین و گیمرها انتظار چنین عملکرد درخشانی را نداشتند. براساس آمار و ارقام موجود این بازی توانست تنها در چهار روز ابتدایی عرضه خود ۴.۲ میلیون دلار برای تیم سازنده درآمدزایی داشته باشد. حال پس از گذشت پنج سال از آن زمان، اکتیویژن در تاریخ دو فروردین‌ به‌صورت رسمی جدیدترین ساخته خود برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS را دردسترس علاقه‌مندان قرار داد.

بازی Call of Duty: Warzone Mobile پیش‌از انتشار جهانی خود به‌‌صورت آزمایشی برای کشورهای محدود دردسترس کاربران قرار داشت. حالا در جدیدترین اخبار بازی، براساس گزارش‌های منتشر شده به‌نظر می‌رسد بازی Call of Duty: Warzone Mobile به‌هیچ عنوان نتوانسته است موفقیت بازی COD Mobile را تکرار کند؛ چراکه تخمین‌ها و محاسبات انجام شده حاکی از آن است که اکتیویژن پس از گذشت چهار روز از عرضه بازی Call of Duty: Warzone Mobile تنها ۱.۴ میلیون دلار درآمد به‌دست آورده است.

این عدد شاید در نگاه اول ناامیدکننده به‌نظر نرسد اما در مقایسه با ۴.۲ میلیون دلار درآمدزایی بازی COD Mobile بسیار ناامید کننده است. وارزون موبایل در دسامبر ۲۰۲۲ عرضه محدودی را تجربه کرد و پس از آن در برخی مناطق در دسترس کاربران قرار گرفت. تا به امروز این بازی ۲.۲ میلیون دلار درآمدزایی داشته است که ۴۷ درصد آن (۱.۱ میلیون دلار) از بازیکنان ایالات متحده به‌دست آمده است.

حالا نوبت شما است تاردرصورتی‌که تاکنون بازی Call of Duty: Warzone Mobile را تجربه کرده‌اید، نظرات خود را با ما نیز به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده