نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۴۱

بازی Helldivers 2 می‌تواند به یکی از مجموعه‌های بزرگ پلی استیشن تبدیل شود

یوهان پیلستد، مدیرعامل استودیوی اروهد گیم، امیدوار است تا رویای تبدیل شدن این مجموعه به یکی از بزرگ‌ترین فرنچایزهای پلی استیشن به حقیقت تبدیل شود.

بازی Helldivers 2 از زمان عرضه با استقبال فوق‌العاده‌ای از سوی طرفداران خود مواجه شده است و تحسین منتقدان درکنار موفقیت‌های تجاری این بازی به‌حدی رسیده است که حتی سونی و استودیوی سازنده‌ی آن هم تصور نمی‌کردند. اما باوجود این موفقیت‌ها، باید دید که آیا این بازی موفق به تبدیل شدن به یکی از بزرگ‌ترین دارایی‌های پلی استیشن شده است؟ این مسئله‌ای است که در میان صحبت‌های یوهان پیلستد، مدیرعامل استودیوی Arrowhead و کارگردان Helldivers 2 کرد پیدا می‌کند.

درواقع پیلستد واقعاً امیدوار است که یک روز به این سطح برسد. پیلستد بعد از اینکه در پاسخ به یکی از طرفدارانی که معتقد بود این سری هنوز به چنین سطحی نرسیده است، به شوخی اظهار داشت که نمی‌داند چرا Helldivers 2 در کلیپی که بزرگ‌ترین دارایی‌های سونی و نینتندو رو نشان می‌داد حضور نداشت. او در ادامه می‌گوید: «البته من با شما موافق هستم. واقعاً دیوانه‌وار است که این اتفاق ممکن است در آینده رخ دهد. چیزی شبیه به یک رویای کودکی که به واقعیت تبدیل می‌شود.»

استفاده از تفنگ لیزری در مبارزات بازی Helldivers 2

البته که بازی Helldivers 2 هنوز در ابتدای مسیر خود قرار دارد، اما در فاصله حدودا دو ماهی که از زمان عرضه این بازی می‌گذرد، جامعه مخاطبان بازی بزرگ‌تر شده است. به‌طوری که بعد از شکستن رکورد بازی‌های سونی در استیم و تبدیل شدن به پرفروش‌ترین بازی سال آمریکا تا به اینجای کار، به‌لطف روایت داستانی زنده و پیوسته و دریافت به‌روزرسانی‌های مرتب پس از عرضه، همچنان جامعه پایه بازیکنان خود را به خوبی حفظ کرده است و روند پایداری دارد.

سونی هنوز نتایجی از آمار فروش این بازی ارائه نکرده است، اما تخمین زده می‌شود که تاکنون ۸ میلیون نسخه از این بازی فروخته شده باشد. بازی Helldivers 2 هم‌اکنون برای پی سی و پلی استیشن 5 در دسترس قرار دارد. 


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده