نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۳ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۵

ریمیک Silent Hill 2 به‌زودی عرضه می‌شود

رده‌بندی سنی Silent Hill 2 Remake توسط سازمان ESRB احتمالا نشان از عرضه قریب‌الوقوع بازی دارد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Silent Hill 2 Remake توسط سازمان ESRB رده‌بندی سنی شده است. سازمان رتبه‌بندی و مدیریت بازی‌های ویدیویی در کره جنوبی اخیرا سایلنت هیل ۲ ریمیک را رده‌بندی سنی کرد و اکنون این بازی در آمریکای شمالی رده‌بندی سنی شده است. همان‌طور که یکی از کاربران ایکس با نام Wario64 گزارش داد، این ریمیک درجه سنی جوانان (M) را دریافت کرد و تجربه آن تنها به افراد بالای ۱۷ سال توصیه می‌شود.

نظر به اینکه رده‌بندی سنی بازی‌ها معمولا در مراحل پایانی توسعه و نزدیک به زمان عرضه آثار انجام می‌شود، ظاهرا نباید زمان زیادی را برای انتشار این بازی منتظر بمانیم. مدتی قبل یکی از اینسایدرهای خوش‌سابقه ادعا کرد که مراحل توسعه سایلنت هیل ۲ ریمیک به پایان رسیده است که با اظهارات پیشین استودیو Bloober Team مطابقت دارد. وب‌سایت یک خرده‌فروشی مکزیکی نیز به عرضه این بازی در تاریخ ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ (۳۰ مه ۲۰۲۴) اشاره داشت.

آخرین تریلر Silent Hill 2 Remake با واکنش‌های منفی برخی از طرفدارها مواجه شد که تمرکز بیش از حد بازی روی مبارزات را مورد انتقاد قرار دادند. پیوتر بابینو، مدیرعامل استودیو Bloober Team اعلام کرد که تریلر اخیر سایلنت هیل ۲ ریمیک کیفیت اصلی بازی را نشان نمی‌دهد و کونامی مسئول بازاریابی بازی است. این بازی برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد و در زمانی نامعلوم از سال ۲۰۲۴ روانه بازار می‌شود.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده