نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۱۵

گیرباکس روی بوردرلندز ۴ و پنج بازی دیگر کار می‌کند

شرکت تیک-تو اینتراکتیو اعلام کرد که درحال‌حاضر گیرباکس روی بازی‌های متعددی ازجمله بازی Borderlands 4 کار می‌کند.

شرکت Embracer Group اخیرا گیرباکس اینترتینمنت، سازنده بازی‌های بوردرلندز را به مبلغ ۴۶۰ میلیون دلار به شرکت Take-Two Interactive فروخت. شرکت Gearbox پس از انجام این توافق با انتشار بیانیه مطبوعاتی جدیدی اعلام کرد که با تمام قوا روی Borderlands 4 کار می‌کند؛ هرچند این بازی تنها یکی از آثار در دست توسعه آن‌ها خواهد بود.

همان‌طور که شرکت تیک-تو اینتراکتیو اعلام کرد، گیرباکس ۶ بازی در «مراحل مختلف توسعه» دارد که یکی از آن‌ها «آی‌پی هیجان‌انگیز جدیدی» خواهد بود. بازی بوردرلندز ۴ یکی از این آثار به‌شمار می‌آید؛ درحالی‌که بازی دیگر Homeworld 3 است که در ماه مه ۲۰۲۴ به‌دست گیمرها خواهد رسید. با اینکه این موضوع به تأیید گیرباکس یا تیک-تو نرسیده است، اما به‌نظر می‌رسد که بازی Tiny Tina’s Wonderlands 2 نیز در دست تولید قرار دارد.

هنوز معلوم نیست که باید انتظار چه بازی‌های دیگری را داشته باشیم. از سال‌ها پیش گیرباکس درباره توسعه نسخه جدیدی از Brothers in Arms صحبت می‌کند؛ بنابراین امیدواریم که این بازی یکی از پروژه‌های در دست تولید باشد. با فاصله کوتاهی پس از تصاحب گیرباکس توسط تیک-تو در جریان اخراج تعداد نامعلومی از کارکنان آن‌ها قرار گرفتیم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده