نویسنده: حسن اکرامی
// شنبه, ۱۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۰

بازی Tekken 8 بتل پس پولی دریافت خواهد کرد

شرکت بندای نامکو راه‌یابی بتل پس پولی به بازی Tekken 8 را تایید کرد که با به‌روزرسانی ۱.۰۳ از راه می‌رسد. 

بندای نامکو به‌تازگی فروشگاه اختصاصی بازی Tekken 8 را راه‌اندازی کرد تا بازیکن‌ها ازطریق آن بتوانند آیتم‌های شخصی‌سازی پولی را خریداری کنند. این در حالی است که خریداران باید برای دسترسی به شخصیت‌های بسته‌های الحاقی هزینه جداگانه‌ای پرداخت کنند. حال به‌نظر می‌رسد که توسعه‌دهنده به این میزان درآمدزایی از بازی بسنده نکرده است و تمایل دارد تا پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای بیشتری را به تکن ۸ اضافه کند.

ناشر ژاپنی در رویداد جدید خود به‌صورت رسمی از بتل پس پولی بازی Tekken 8 تحت عنوان Tekken Fight Pass رونمایی کرد که با به‌روزرسانی ۱.۰۳ به بازی راه خواهد یافت.

در توضیحات بندای نامکو آمده است: «بازیکن‌ها در فرصت تعیین‌شده بتل پس می‌توانند با تکمیل چالش‌های روزانه و هفتگی در مسابقات آنلاین، سطح خود را بالا ببرند و آیتم‌های متنوعی را پاداش بگیرند. سطح پریمویم بتل پس آیتم‌های نفیس‌تری پاداش می‌دهد و گیمرها می‌توانند با کامل‌کردن آن تکن کوین (Tekken Coin) به‌دست آورند و آن‌ها را برای خرید آیتم‌های دلخواه در فروشگاه بازی مبادله کنند.»

با اینکه عملکرد بتل پس جدید مشابه فروشگاه پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای Tekken 8 است، همچنان بازیکن‌های علاقه‌مند به شخصی‌سازی را مجبور به پرداخت هزینه‌های اضافی می‌کند. انتشار این خبر واکنش‌های مختلفی در رسانه‌های اجتماعی ازجمله ردییت داشت و بازیکن‌ها اعلام کردند که سازنده تکن ۸ شیوه‌ای از درآمدزایی را در پیش گرفته است که قبل‌ از‌ عرضه بازی درباره آن اطلاع‌رسانی درستی نکرده بود.


منبع Pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده