نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۱۰

به‌روزرسانی جدید Dragon’s Dogma 2 روی بهبودهای بصری بازی تمرکز دارد

شرکت کپکام جزئیات به‌روزرسانی جدید بازی Dragon’s Dogma 2 را منتشر کرد.

بسیاری از بازیکن‌های Dragon’s Dogma 2 در زمان عرضه نسبت‌به مشکلات عملکرد بازی اعتراض داشتند و شرکت کپکام در آن زمان وعده بهبود مشکلات را داد. حال این توسعه‌دهنده جدیدترین به‌روزرسانی بازی برای کامپیوتر و پلی استیشن 5 را آماده کرده و جزئیات آن را در اختیار بازیکن‌ها قرار داده است.

به‌گفته کپکام، به‌روزرسانی آینده کیفیت DLSS Super Resolution را در کامپیوترها بهبود می‌بخشد و باگ مربوط‌به نمایش مدل‌ها در بعضی تنظیمات خاص را برطرف می‌کند. بازیکن‌های پلی استیشن 5 می‌توانند پس از نصب به‌روزرسانی از گزینه‌های روشن یا خاموش کردن ری تریسینگ و موشن بلور استفاده کنند. همچنین گزینه قفل کردن نرخ فریم روی ۳۰ در دسترس کاربران پلی استیشن 5 قرار می‌گیرد.

کپکام در توضیحات خود تاکید کرده است این گزینه‌های جدید تاثیر قابل‌توجهی روی نرخ فریم نخواهند داشت و بازیکن‌ها باید تا به‌روزرسانی‌های آینده صبر کنند. علاوه‌براین بازیکن‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس می‌توانند تا چند روز آینده به این به‌روزرسانی جدید دسترسی داشته باشند.

به‌روزرسانی جدید Dragon’s Dogma 2 تاثیراتی روی سایر بخش‌های بازی دارد؛ برای مثال تعداد آیتم‌های Art of Metamorphosis که برای تغییر ظاهر شخصیت‌ها استفاده می‌شوند، در Pawn Guilds تا ۹۹ افزایش می‌یابد. همچنین ماموریتی که به بازیکن نشان می‌دهد چگونه می‌تواند این آیتم را به‌دست آورد، زودتر در دسترس قرار می‌گیرد. درنهایت اگر بازیکن‌ها تمایل دارند یک ماجراجویی جدید را درکنار ذخیره داده‌های بازی فعلی شروع کنند، به گزینه آن دسترسی خواهند داشت.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده