نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۴۷

احتمال عرضه بسته الحاقی برای Dragon’s Dogma 2 وجود دارد

جدیدترین نظرسنجی شرکت کپکام به انتشار بسته الحاقی برای بازی Dragon’s Dogma 2 اختصاص دارد.

Dragon's Dogma 2 جدیدترین محصول شرکت کپکام به حساب می‌آید که می‌تواند براساس میزان تعامل بازیکن با مأموریت‌ها و مکانیسم‌های گیم‌پلی، ساعت‌ها محتوای جذاب را ارائه دهد. با اینکه این بازی اکشن و نقش‌آفرینی جهان-باز محتوای عظیمی را شامل می‌شود، شرکت کپکام تمایل دارد اشتیاق بازیکن‌ها برای دریافت محتوای بیشتر را بررسی کند.

ناشر ژاپنی به‌طورمعمول پس از انتشار بازی‌های بزرگ، نظرسنجی‌های مختلفی برگزار می‌کند تا از بازیکن‌ها درباره کیفیت بازی سؤال کرده و بازخوردهای آن‌ها درباره بخش‌های مختلف را جمع‌آوری کند. حال کپکام نظرسنجی مشابهی برای بازی Dragon’s Dogma 2 شروع کرده است که یکی‌از مهم‌ترین سوالات آن به تمایل بازیکن برای خرید بسته الحاقی و محتوای گسترشی اختصاص دارد. حال اگر بازیکن به این سؤال پاسخ مثبتی بدهد، سؤال بعدی درباره محتوای ترجیحی بازیکن برای گنجانده شدن در بسته الحاقی احتمالی پرسیده می‌شود.

شرکت کپکام نشان داده است به بازخوردهای بازیکن‌ها و اطلاعات جمع‌آوری شده در این نظرسجی‌ها اهمیت زیادی می‌دهد و براساس آن‌ها عمل می‌کند؛ بنابراین چنانچه بازیکن‌های Dragon's Dogma 2 تمایل به دریافت بسته الحاقی دارند، این بهترین فرصت برای اطلاع دادن به شرکت ناشر خواهد بود.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده