نویسنده: حسن اکرامی
// جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۰

استودیو سازنده Company of Heroes از سگا جدا می‌شود

استودیو رلیک اینترتینمنت، سازنده بازی‌های استراتژی Company of Heroes به‌زودی از شرکت سگا جدا خواهد شد.

شرکت سگا اخیرا کارکنان زیادی از استودیوهای مستقر در بریتانیا را اخراج کرده است و به‌نظر می‌رسد که تغییرات و سازماندهی بیشتری برای کسب‌و‌کار غربی خود در نظر دارد. درحال‌حاضر یکی‌از مهم‌ترین تغییرات در زیرمجموعه‌های سگا، مستقل‌شدن استودیو رلیک اینترتینمنت است. توسعه‌دهنده کانادایی با جدایی از Sega به استودیویی مستقل تبدیل می‌شود و می‌تواند به مانند هفت سال اول فعالیت خود آزادانه توسعه بازی‌ها را ادامه دهد.

یورگن پُست که به‌تازگی ریاست بخش اروپایی سگا را برعهده گرفته است، در یک بیانیه به کارمندان شرکت گفت: «سگا در این تغییروتحول با رلیک اینترتینمنت همکاری نزدیکی دارد و برای آن‌ها بهترین‌ها را در آینده آرزو خواهیم کرد.»

رلیک اینترتینمنت با توسعه بازی‌های استراتژی همزمان خود در میان بازیکن‌ها به محبوبیت رسیده است. این توسعه‌دهنده در سال‌های گذشته روی ساخت تعدادی از بهترین بازی‌های استراتژیک تاریخ ازجمله سری Company of Heroes، مجموعه Homeworld، بازی‌های Warhammer 40,000: Dawn of War و Age of Empires 4 کار کرده است. این استودیو در سال ۲۰۱۳ توسط سگا خریداری شد و قبل از آن به شرکت THQ تعلق داشت.

در‌حال‌حاضر دو شرکت هیچ جزئیاتی درباره هزینه این معامله و نحوه تقسیم مالکیت آی‌پی‌ها، بازی‌های مشترک و پروژه‌های آینده به اشتراک نگذاشته‌اند. برای دریافت جدیدترین جزئیات پیرامون این توافق با ما همراه باشید.


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده