نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۰۰

بازی The Witcher 4 در مرحله پیش-تولید است

سی‌دی پراجکت تأیید کرد که دو سوم توسعه‌دهنده‌های استودیو روی بازی The Witcher 4 کار می‌کنند.

استودیو CD Projekt در گزارش مالی سه‌ماهه اخیر خود جزئیاتی از بازی‌های در دست تولید را به اشتراک گذاشت تا طرفدارها بدانند که این آثار در کدام مرحله توسعه قرار دارند و چه تعداد از توسعه‌دهنده‌ها روی آن‌ها کار می‌کنند.

درحال‌حاضر تمام تمرکز استودیو CD Projekt RED روی توسعه بازی The Witcher 4 با اسم رمز Project Polaris معطوف شده است. در مجموع ۴۰۳ توسعه‌دهنده روی این بازی مورد انتظار کار می‌کنند که تقریبا ۶۴ درصد از کل نیروی کار سی‌دی پراجکت است. این پروژه هنوز در مرحله پیش-تولید به سر می‌برد، اما آدام بادوفسکی، مدیرعامل استودیو CDPR در اوایل سال جاری تأیید کرد که بازی ویچر ۴ در سال ۲۰۲۴ وارد مرحله اصلی توسعه خواهد شد.

تمام پروژه‌های در دست توسعه دیگر استودیو سی‌دی پراجکت در مراحل اولیه توسعه قرار دارند. دنباله سایبرپانک ۲۰۷۷ با اسم رمز Project Orion درحال‌حاضر در مرحله مفهومی است و یک تیم متشکل از ۴۷ توسعه‌دهنده روی بازی کار می‌کنند. یک تیم کوچک‌تر متشکل از ۱۷ توسعه‌دهنده به کار روی بازی Cyberpunk 2077 ادامه می‌دهند، اما به احتمال قوی این تعداد در هفته‌ها و ماه‌های پیش‌رو کاهش خواهد یافت تا این افراد به سایر پروژه‌ها ملحق شوند.

بازی اسپین-آف ویچر با اسم رمز Project Sirius از استودیو The Molasses Flood در مرحله پیش-تولید قرار دارد و توسط یک تیم متشکل از ۳۷ توسعه‌دهنده ساخته می‌شود. ریمیک The Witcher استودیو Fool’s Theory در مرحله مفهومی است. این بازی به‌شکل داخلی توسعه نمی‌یابد و جزئیاتی از تعداد توسعه‌دهنده‌های پروژه منتشر نشده است.

درنهایت آی‌پی تازه سی‌دی پراجکت رد با اسم رمز Project Hada را داریم که یک تجربه نقش‌آفرینی خواهد بود. این بازی هنوز در مرحله مفهومی به سر می‌برد و درحال‌حاضر یک تیم متشکل از ۲۰ توسعه‌دهنده روی آن کار می‌کنند.


منبع GamingBolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده