نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۰۹:۳۰

سازنده کرش بندیکوت روی بازی Spyro 4 کار می‌کند؟

یکی از اینسایدرهای خوش‌سابقه ادعا کرد که استودیو Toys For Bob از اوایل سال جاری کار روی بازی Spyro 4 را آغاز کرده است.

جز کوردن از رسانه ویندوز سنترال اخیرا گزارش داد که استودیو Toys For Bob با همکاری مایکروسافت بازی جدیدی برای ایکس باکس می‌سازد. اکنون در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا سازنده بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time روی نسخه چهارم بازی اسپایرو کار می‌کند. Candian Guy Eh، یکی از اینسایدرهای خوش‌سابقه ادعا کرد که استودیو تویز فور باب برای توسعه بازی Spyro 4 با مایکروسافت دست همکاری داده است.

این اینسایدر ادعا اعلام کرد که استودیو Toys For Bob از اوایل سال جاری کار روی بازی Spyro 4 را آغاز کرده است. نظر به اینکه در گذشته اکتیویژن تمایل خود برای احیای مجموعه بازی‌های قدیمی خود را ابراز کرده بود، جای تعجبی ندارد که نسخه جدیدی از اسپایرو ساخته شود. چندی قبل استودیو تویز فور باب تأیید کرد که مستقل خواهد شد، اما گزارش‌ها حاکی از این بودند که این توسعه‌دهنده برای تولید بازی بعدی خود با ردموندی‌ها همکاری خواهد کرد.

در بازی Crash Bandicoot 4: It’s About Time نیز به نسخه جدیدی از اسپایرو اشاره شده بود. ریمیک بازی‌های اسپایرو در سال ۲۰۱۸ دردسترس گیمرها قرار گرفت، اما طرفدارها از سال‌ها پیش برای نسخه جدیدی از این مجموعه انتظار می‌کشند و ظاهرا استودیو Toys For Bob می‌خواهد آرزوی آن‌ها را برآورده کند. پس از اینکه مایکروسافت شرکت اکتیویژن بلیزارد را تصاحب کرد، امتیاز مجموعه کرش بندیکوت و اسپایرو در اختیار ردموندی‌ها قرار گرفت.


منبع Tech4Gamers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده