// چهار شنبه, ۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۹

تریلر جدید TopSpin 2K25 گیم پلی بازی را نمایش می‌دهد

در تریلر جدید بازی TopSpin 2K25 شاهد نمایش قابلیت‌های مختلف گیم‌پلی آن هستیم.

بازی TopSpin 4 یکی از واقع‌گرایانه‌ترین آثار تنیس بود و اکنون با گذشت بیش‌از ۱۰ سال از انتشار آن، طرفداران منتظر هستند تا ببینند بازی TopSpin 2K25، دنباله‌اش چگونه عمل خواهد کرد. اکنون تریلر گیم‌پلی جدیدی از این اثر منتشر شده است که برخی ویژگی‌های گیم‌پلی آن را به تصویر می‌کشد. می‌توانید در ادامه این تریلر را مشاهده کنید.

دانلود از آپارات

یکی از ویژگی‌های کلیدی این ویدیوگیم سیستم تاب دادن دسته تنیس است که با آثار آرکیدی نظیر Virtua Tennis متفاوت است؛ جایی‌که باید نوار ضربه خود را پر کنید. درعوض در TopSpin 2K25 زمان‌بندی اهمیت دارد و باید با کمک نوار بالای سر بازیکن، زمان مناسب را پیدا کنید. در زمین‌‌های متفاوت بازخورد متفاوتی دریافت خواهید کرد و برای مثال ممکن است در زمین گِلی لیز بخورید.

هر بازیکن انیمیشن مخصوص خود را خواهد داشت تا جلوه و شخصیت متفاوتی از دیگر رقبا داشته باشند. هر زمین شامل تمامی گرند اسلم‌هایی که با دقت طراحی شده‌اند، کاراکترهای متفاوتی خواهد داشت. در هر فصل از بازی محتوای جدیدی به آن افزوده خواهند شد که شامل پک‌های انیمیشن هم می‌شود.

بازی TopSpin 2K25 در تاریخ ۲۶ آوریل (۷ اردیبهشت) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و کامپیوتر عرضه خواهد شد.


منبع PushSquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده