// چهار شنبه, ۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۰

کنترلر ایکس باکس با طرح قطبی روانه بازار جهانی شد

مایکروسافت کنترلر Arctic Camo ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس را با قیمت ۶۹.۹۹ دلار در سراسر جهان عرضه کرد.

شرکت مایکروسافت کنترلر Arctic Camo ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس را روانه بازار جهانی کرد. درواقع این دسته نسخه ارتقایافته کنترلر مشابه ایکس باکس وان است. این دسته ابتدا در ماه مه ۲۰۲۳ در آمریکا عرضه شده بود و اکنون در سراسر جهان با قیمت ۶۹.۹۹ دلار قابل خریداری است.

در توضیحات این دسته آمده است: «Arctic Camo تکه‌هایی ناهموار به رنگ سفید و خاکستری دارد که در ظاهری چشم‌نواز در هم می‌آمیزند. این محصول با یک رنگ خاص در بخش‌های مختلف، از تامب‌استیک گرفته تا دی-پد هیبریدی و تریگرها برای گیمرهایی که خواهان یک دسته شیک و دلفریب هستند، گزینه‌ای عالی است». همچنین برچسب ایکس باکس سری ایکس با طرح مشابه هم با قیمت ۴۴.۹۹ دلار در آمریکا و کانادا قابل خریداری است.

برچسب جدید ایکس باکس سری ایکس طرح ارتشی سفید و خاکستری با نام Arctic Camo

یک دسته دیگر اخیرا برای کنسول‌های نسل ۹ مایکروسافت لو رفته بود. به‌گزارش billbill-kun، یکی از افشاگرهای خوش‌سابقه، مایکروسافت سومین دسته طرح Vapor را ماه آینده عرضه خواهد کرد. پس از انتشار دسته‌های Stormcloud Vapor و Dream Vapor، سومین محصول مرتبط Nocturnal Vapor خواهد بود که احتمالا ۲۱ فروردین (۹ آوریل) دردسترس قرار خواهد گرفت. 

در ماه ژانویه ۲۰۲۳ مایکروسافت دسته‌های سفارشی سری Vapor را ازطریق Xbox Design Lab عرضه کرد که شامل دسته Nocturnal Vapor هم می‌شد. این دسته به رنگ سبز تیره و خاکستری است.

ممکن است نسل جدید دسته‌های ایکس باکس شامل بازخورد لمسی بهبودیافته، شتاب‌سنج و باتری قابل شارژ و قابل تعویض شود. ماه سپتامبر ۲۰۲۳ یک دسته با اسم رمز Sebile لو رفته بود؛ هرچند احتمال دارد که برنامه‌های ردموندی‌ها تغییر کرده باشد. دیگر اطلاعات فاش‌شده شامل کنسول میان-نسلی این شرکت بود که یک ایکس باکس سری ایکس تمام دیجیتال با اسم رمز Brooklin است که دسته جدیدی دارد.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده